نکات خرید چمن مصنوعی استخر

شنا کردن در استخر ایده بسیار خوبی است، به ویژه اگر بتوانید در روزهای گرم تابستانی در استخر خصوصی حیاط و یا باغ ویلای خود شنا کنید، بی شک می توانید ساعات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید. اما باید بدانید، برای اینکه بتوانید از این فضا لذت ببرید، باید آن را تجهیز کنید. وقتی شما از استخر بیرون می آیید، بدنتان خیس است. اگر زمین کنار استخر سیمانی باشد، ممکن است پایتان لیز بخورد و به زمین بیافتید! این صحنه بسیار دلخراش است! زیرا باعث می شود به پوست بدنتان آسیب های جدی وارد شود.

اما باید بدانید شما می توانید با خرید چمن مصنوعی برای استخر می توانید از بروز این حوادث جلوگیری کنید و فضای بی نظیری را در کنار استخر خود خلق کنید! در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد چمن مصنوعی استخر در اختیار شما قرار دهیم.

چرا چمن مصنوعی استخر؟!

قبل از آنکه به بیان ویژگی های چمن مصنوعی استخر بپردازیم، بهتر است به این موضوع نگاهی بیاندازیم که چرا باید در کنار استخر از چمن مصنوعی استفاده کنیم. این امر دلایل متفاوتی دارد! اولا باید بدانید رنگ آبی آب که در استخر است با رنگ سبز چمن مصنوعی همخوانی زیادی دارد و همین امر سبب می شود شما بتوانید با استفاده از چمن مصنوعی فضای خاصی را در کنار استخر خود خلق کنید. در کنار این مورد، چمن مصنوعی مانند یک عایق عمل می کند و اجازه نمی دهد پای شما با سطح زمین برخورد کند!

الیاف چمن مصنوعی نرم و لطیف است!

همانطور که ممکن است از قبل بدانید الیاف چمن مصنوعی تزئینی در استخر بسیار نرم و لطیف هستند. وقتی از استخر خارج می شوید می توانید با پای برهنه بر روی این چمن راه بروید و یا بر روی آن دراز بکشید و آفتاب بگیرید! چمن مصنوعی هیچ گونه خراشی را بر روی پوست به وجود نمی آورد و این موضوع برای افزایش ضریب امنیت محیط اطراف استخر اهمیت بسیار زیادی دارد.

ویژگی های چمن مصنوعی استخر

اکنون که با این موضوع آشنا شدید که چمن مصنوعی می تواند ضریب امنیت محیط استخر را بالا ببرد، ممکن است بخواهید با ویژگی های چمنی که در این فضا به کار برده می شود آشنا شوید. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

  • این چمن مصنوعی باید متراکم باشد. در واقع باید از انواع چمن مصنوعی ورزشی استفاده کنید. این امر سبب می شود که ضربه و یا فشار به الیاف چمن مصنوعی آسیب وارد نکند.
  • ارتفاع الیاف چمن مصنوعی که در کنار استخر به کار برده می شود باید بین 25 تا 35 میلی متر باشد. اما باید بدانید شما می توانید از چمن مصنوعی با الیاف کوتاهتر، به طور مثال 15 یا 8 میلی متر، نیز استفاده کنید. هر چقدر ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد، فضا را ظاهر چمن مصنوعی را مشابه به چمن طبیعی می کند.
  • در کنار استخر می توانید از چمن مصنوعی بهاره و یا پاییزه استفاده کنید. چمن مصنوعی بهاره رنگ سبز و پرانرژی دارد؛ اما در چمن مصنوعی پاییزه از الیاف زرد و نسکافه ای رنگ استفاده شده است و همین امر این را مشابه به چمن طبیعی کرده است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین چمن را انتخاب کنید.
  • چمن مصنوعی استخر باید در برابر آفتاب مقاوم باشد. اگر در زمان خرید چمن مصنوعی به این موضوع توجه نداشته باشید سبب می شود که الیاف چمن مصنوعی دچار پوسیدگی و یا تغییر رنگ شوند و همین امر می تواند خسارات زیادی را به شما وارد کند.

ویژگی هایی که در اینجا ذکر شدند به شما کمک می کنند تا بهترین چمن مصنوعی را برای استفاده در فضای کنار استخر سفارش دهید.

روش نصب چمن مصنوعی استخر

اگر می خواهید این چمن را برای استفاده در فضای کنار استخر سفارش دهید، باید به روش نصب آن توجه داشته باشید. روش نصب این چمن به صورت زیر است:

  • ابتدا لایه ژئوتکس بر روی زمین نصب می گردد.
  • سپس چمن مصنوعی با استفاده از نوار های چسب به سطح ژئوتکس متصل می گردد.

اگر برای شما این سوال پیش آمده است که چرا باید از لایه ژئوتکس قبل از نصب چمن مصنوعی استفاده کنیم، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لایه ژئوتکس از اتصال مستقیم چمن مصنوعی به سطح زمین جلوگیری می کند. در نتیجه، کثیفی و آلودگی زمین به سطح چمن مصنوعی انتقال پیدا نمی کند. همچنین، لایه ژئوتکس انعطاف پذیری چمن مصنوعی را بالا می برد و این امر نقش بسیار مهمی در افزایش ضریب امنیت فضای اطراف استخر دارد. در نتیجه، همانطور که متوجه شده اید، اگر چمن مصنوعی استخر به روش اصولی بر روی زمین نصب گردد، می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

آیا امکان کپک زدگی چمن مصنوعی استخر وجود دارد؟

با توجه به این موضوع که چمن مصنوعی استخر در کنار آب است، این نگرانی وجود دارد که ممکن است چمن مصنوعی دچار کپک زدگی شود! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چمن مصنوعی دارای بکینگی است که سوراخ هایی بر روی آن تعبیه شده است و هوا را به خوبی انتقال می دهد. انتقال هوا در میان چمن مصنوعی از شوره و یا کپک زدگی جلوگیری می کند. در نتیجه، اگر نگران کپک زدگی چمن مصنوعی هستید، باید بگوییم که این نگرانی بی مورد است و باید همین الان برای خرید این محصول اقدام کنید!

قیمت چمن مصنوعی استخر

اکنون متوجه شده اید که استفاده از چمن مصنوعی استخر ایده شگفت انگیزی است! شما با این چمن می توانید فضای خاصی را به وجود بیاورید، به همین دلیل بی شک این سوال به ذهن تان خطور می کند که قیمت این چمن چقدر است! بهتر است بدانید پاسخ به این سوال به فاکتورهای متعددی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • تراکم الیاف چمن
  • ارتفاع الیاف چمن
  • کشور سازنده الیاف ( ایرانی، چینی و هلندی)

به همین دلیل شما برای استعلام باید به مراکز معتبر فروش مراجعه نمایید.

چمن مصنوعی کنار استخر را از کجا سفارش دهیم؟

اگر ویژگی های چمن مصنوعی استخر به حدی زیاد هستند که شما نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید، باید اقدام به خرید این محصول کنید! اما این سوال وجود دارد که چمن مصنوعی با کیفیت را از کجا بخریم؟! شرکت افرا چمن شرکتی معتبر و شناخته شده در حوزه فروش و نصب چمن مصنوعی است. این شرکت تا به حال پروژه های زیادی را به اجرا در آورده است و همین امر سبب شده است که به شرکتی مهم در میان خریداران چمن مصنوعی تبدیل شود. شما می توانید نمونه کارهای این شرکت را مشاهده کنید و سپس جلسه مشاوره ای با متخصصان این شرکت داشته باشید. این امر به شما کمک می کند تا بهترین چمن مصنوعی را خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا