چمن مصنوعی برای اتاق کودک

فراهم سازی شرایط برای کودک دلبندتان یکی از موضوعاتی است که تمامی والدین به دنبال آن هستند و تلاش می کنند تا فضا را به گونه ای آماده سازند که کودکان بتوانند به بهترین شکل رشد کنند و آینده خود را بسازند. روش های زیادی برای رشد مناسب کودک وجود دارد.

 اما باید بدانید در کنار رشد جسمانی کودک، که اهمیت بسیار زیادی دارد، رشد روانی کودک از جمله مواردی است که تمامی افراد باید مد نظر قرار دهند. یکی از روش های ایده آل برای رشد روانی کودک استفاده از چمن مصنوعی تزئینی برای اتاق کودک است! ویژگی های مثبت این محصول به اندازه ای زیاد است که هرگز نمی توان آن را نادیده گرفت. در ادامه تلاش می کنیم تا به بیشتر به موضوع چمن مصنوعی برای اتاق کودک بپردازیم.

فواید روانی استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که سبب شده است استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک مد نظر قرار گیرد فوایدی است که این محصول برای کودک به همراه دارد. اولا باید بدانید رنگ سبز چمن مصنوعی سبب می شود که استرس کودک کاهش پیدا کند و در محیطی پر از آرامش رشد کند.

مغز انسان از همان کودکی نسبت به رنگ سبز واکنش نشان می دهد و استفاده از المان های سبز رنگ در محیط اطراف سبب می شود تا هورمون های مغزی به درستی ترشح شوند. به همین دلیل کودکانی که در محیط های طبیعی رشد می کنند هوش بالاتری در مقایسه با کسانی دارند که در محیط های دیگر رشد می کنند. در واقع اگر بخواهیم نگاه کلی به مزایای خرید چمن مصنوعی برای اتاق کودک داشته باشیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاهش استرس و اضطراب
  • رشد در محیطی پر از آرامش
  • تقویت حافظه و افزایش ضریب هوشی

فواید جسمانی استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک

اکنون که با فواید روانی استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک آشنا شدید، بهتر است به فواید جسمانی استفاده از این محصول توجه داشته باشیم. این فواید به شرح زیر هستند:

  • چمن مصنوعی قدرت ضربه گیری بسیار بالایی دارد. بنابراین اگر کودک شما بر روی آن بدود و زمین بخورد و یا چهار دست و پا حرکت کند و به زمین بیافتد هرگز آسیب نمی بیند. چمن مصنوعی این نیرو را به زمین انتقال می دهد و اجازه نمی دهد که این نیرو به بدن کودک بازگردد و به مفاصل او آسیب وارد کند. و این یکی از دلایل مهم پیشنهاد استفاده از چمن مصنوعی برای مهد کودک نیز هست.
  • الیاف چمن مصنوعی بسیار نرم هستند. در نتیجه وقتی کودک بر روی این چمن راه می رود و یا چهار دست و پا حرکت می کند هرگز به دست و پایش خراش وارد نمی شود و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • الیاف چمن مصنوعی از مواد آنتی باکتریال درست شده اند. در نتیجه امکان رشد آلودگی ها در میان برگ های چمن مصنوعی وجود ندارد. بسیاری از والدین در این باره نگران هستند که ممکن است برگ های چمن مصنوعی آلودگی را جذب کنند. اما باید بگوییم این نگرانی بی مورد است و چمن مصنوعی بسیار تمیز است.

ویژگی های چمن مصنوعی برای اتاق کودک

اکنون که با فواید چمن مصنوعی برای اتاق کودک آشنا شده اید، ممکن است بخواهید برای خرید این چمن اقدام کنید. اما برای خرید این چمن باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • بهتر است ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بین 25 تا 35 میلی متر باشد. استفاده از چمن مصنوعی با الیاف کوتاه تر سبب می شود که این چمن موکتی شود و کمی زبر می شود. با توجه به این موضوع که کودکان تمایل دارند در محیط نرم بازی کنند، باید در زمان خرید چمن مصنوعی به این نکته توجه داشته باشید.
  • چمن مصنوعی می تواند چمن مصنوعی بهاره یا پاییزه باشد. چمن مصنوعی بهاره ظاهر سبز و یکدستی دارد و چمن مصنوعی پاییزه مانند چمن طبیعی است. این موضوع کاملا سلیقه ای است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق کودک بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • الیاف چمن مصنوعی نباید سوزنی باشد. الیاف سوزنی معمولا کمی تیز هستند و این موضوع می تواند برای کودکان دشوار باشد.
  • تراکم چمن مصنوعی که در اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد بر خلاف چمن مصنوعی فوتبال و ورزشی نیاز نیست بالا باشد. این موضوع بر هزینه شما تاثیر می گذارد.

توجه به ویژگی های این چمن اهمیت بسیار زیادی دارد و به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

روش شستشو چمن مصنوعی برای اتاق کودک

یکی از دغدغه های اصلی کسانی که می خواهند چمن مصنوعی برای اتاق کودک را سفارش دهند در این زمینه است که این چمن چگونه شسته می شود. بهتر است بدانید که تمیز کردن این چمن ساده ترین کاری است که شما می توانید انجام دهید. برای اینکار می توانید با استفاده از جارو برقی سطح چمن را تمیز کنید. سپس با استفاده از یک دستمال سطح چمن مصنوعی را بکشید. با توجه به این موضوع که الیاف چمن مصنوعی از مواد آنتی باکتریال ساخته شده اند نیازی به استفاده از مواد شوینده نیست، اما اگر می خواهید الیاف چمن مصنوعی را برق بیاندازید می توانید از شامپو فرش استفاده کنید. سپس توصیه می شود با جارو تی بر خلاف الیاف چمن مصنوعی بکشید تا الیاف آن حالت ایستا به خود بگیرند.

طول عمر چمن مصنوعی برای اتاق کودک چقدر است؟

یکی دیگر از سوالاتی که در این زمینه زیاد پرسیده می شود در مورد طول عمر چمن مصنوعی است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چمن مصنوعی به طور متوسط 5 تا 7 سال قابل استفاده است. اگر از این چمن به خوبی استفاده شود طول عمر آن به 10 سال نیز می رسد.

خرید چمن مصنوعی برای اتاق کودک

اگر می خواهید برای خرید چمن مصنوعی برای اتاق کودک اقدام کنید، باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. شرکت افرا چمن یکی از شرکت هایی است که چمن های مصنوعی با کیفیت و متنوع را به خریداران ارائه می دهد. همچنین، این شرکت تجربه بسیار زیاد و ارزشمندی در زمینه نصب و اجرای انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی دارد. شما می توانید نمونه کارهای این شرکت را در سایت مشاهده کنید. پس از آن می توانید با دید باز و شناخت کامل اقدام به خرید چمن مصنوعی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا