چمن مصنوعی برای سنگ قبر

سبز بودن محیط زندگی یکی از مواردی است که مورد توجه تمامی افراد قرار دارد. اما افراد دوست دارند محل زندگی ابدی عزیزانشان را نیز سبز و زیبا نگه دارند. شاید شما نتوانید هر روز و یا هر هفته به آرامگاه عزیزانتان سر بزنید. اگر با استفاده از چمن طبیعی آرامگاه عزیزانتان را سبز کنید، عدم رسیدگی می تواند باعث زرد شدن آن چمن شود. این موضوع می تواند در روحیه شما تاثیر بسیار بدی می گذارد و این امر می تواند بسیار نگران کننده و در بسیاری از موارد ناراحت کننده باشد!

اما نگران نباشید! تکنولوژی دوباره به کمک شما آمده است تا مکان زندگی ابدی عزیزانتان را برای همیشه سبز نگه دارید! چمن مصنوعی برای سنگ قبر یکی از محصولاتی است که می تواند به سبز بودن آرامگاه ابدی کمک کند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد چمن مصنوعی برای سنگ قبر در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های چمن مصنوعی برای سنگ قبر

اکنون که متوجه شده اید با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی می توانید آرامگاه ابدی عزیزانتان را سبز نگه دارید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید این چمن چه ویژگی هایی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این چمن ارتفاع الیاف چمن است. توصیه می شود ارتفاع برگ های چمن مصنوعی برای سنگ قبر باید بین 25 تا 35 میلی متر باشد. همچنین، شما می توانید از چمن هایی با ارتفاع الیاف کوتاه تر نیز استفاده نمایید. اما باید بدانید چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف کوتاه مانند چمن موکتی است. اگر تمایل دارید چمن مصنوعی مشابه به چمن طبیعی باشد، باید به ارتفاع الیاف ( 25 تا 35) توجه داشته باشید.

همچنین، شما می توانید از چمن مصنوعی بهاره یا پاییزه برای چمن مصنوعی برای سنگ قبر استفاده نمایید. این امر به سلیقه و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر می خواهید فضای سبز بهاری همواره در آرامگاه عزیزانتان جاری باشد، باید از چمن مصنوعی بهاره استفاده کنید. اگر تمایل دارید فضای سبز آرمگاه مشابه به چمن طبیعی باشد ( به طوری که طول عمر چمن در میان الیاف آن به خوبی نمایان باشد) می توانید از چمن مصنوعی پاییزه استفاده نمایید.

آیا تراکم چمن مصنوعی برای سنگ قبر باید بالا باشد؟

یکی از سوالاتی که دائما در مورد خرید چمن مصنوعی برای سنگ قبر پرسیده می شود در مورد تراکم چمن مصنوعی است! بهتر است بدانید که نیاز نیست تراکم چمن مصنوعی که در فضای آرامگاه مورد استفاده قرار می گیرد بالا باشد. زیرا قرار نیست فشار و کوبش شدیدی بر روی این چمن وارد شود. شما می توانید از چمن مصنوعی تزیینی برای سنگ قبر استفاده نمایید.

روش نصب چمن مصنوعی برای سنگ قبر

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چمن مصنوعی برای سنگ قبر چگونه نصب می شود. روش نصب این چمن به صورت زیر است:

  • ابتدا لایه ژئوتکستایل بر روی زمین پهن می گردد.
  • سپس چمن مصنوعی با استفاده از نوار های چسب به لایه ژئو متصل می گردد.

لایه ژئوتکستایل انعطاف چمن مصنوعی را بالا می برد و همین امر سبب می شود تا ظاهر چمن مصنوعی به چمن طبیعی نزدیک شود. همچنین، لایه ژئوتکستایل اجازه نمی دهد که آلودگی زمین و خاک به سطح چمن انتقال پیدا کند. در نتیجه، شما می توانید اطمینان داشته باشید که این چمن همواره تمیز است. از طرفی دیگر، باید بدانید الیاف چمن مصنوعی از مواد آنتی باکتریال هستند و اجازه نمی دهند آلودگی ها در میان برگ های چمن مصنوعی رشد کنند. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی فضای مناسبی را در آرمگاه به وجود بیاورید و هرگاه به آنجا می روید حس خوشی داشته باشید!

آیا چمن مصنوعی برای سنگ قبر باید تمیز گردد؟

شاید شما تمایل داشته باشید هر زمان که به آرامگاه عزیزانتان می روید چمن مصنوعی را تمیز کنید. راهکارهای ساده ای برای تمیز کردن این چمن وجود دارد. این راهکارها به شرح زیرند:

  • شما می توانید سطح چمن را آبشوری کنید و با توجه به این موضوع که این چمن از الیاف آنتی باکتریال ساخته شده است آلودگی ها در آن رشد نمی کنند و نیاز به مواد شوینده نیست.
  • شما می توانید با استفاده از دستمال خیس سطح چمن را تمیز کنید.

در نتیجه، همانطور که متوجه شده اید تمیز کردن این چمن بسیار ساده است و وقتی شما به آرامگاه عزیزانتان می روید دیگر دغدغه ای ندارید تا این چمن را تمیز کنید.

چرا باید از چمن مصنوعی برای سنگ قبر استفاده کنیم؟

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی به این موضوع داشته باشیم که چرا باید از چمن مصنوعی در محیط آرامگاه استفاده کنیم، می توانیم به صورت زیر خلاصه کنیم:

  • چمن مصنوعی همواره سبز است و آرامش فضای آرامگاه را حفظ می کند.
  • چمن مصنوعی نیاز به شستشو و آبیاری ندارد.
  • چمن مصنوعی نیاز به کود شیمیایی ندارد.
  • چمن مصنوعی نیاز به تمیز کاری خاصی ندارد.

خرید چمن مصنوعی برای سنگ قبر

اگر می خواهید برای خرید چمن مصنوعی اقدام کنید، می توانید به شرکت افرا چمن مراجعه نمایید. این شرکت تجارب فراوانی در مورد خرید و فروش چمن مصنوعی دارد و چمن را با استانداردهای بین المللی نصب می کند. همانطور که می دانید نصب چمن مصنوعی یکی از مواردی است که اگر به آن دقت نشود، می تواند به زودی بر ظاهر چمن مصنوعی اثر بگذارد و آن را خراب کند. این شرکت با تخصص ویژه ای که دارد می تواند چمن مصنوعی را مطابق با استانداردهای روز دنیا نصب کند و فضایی خاص و منحصر به فرد را برای شما به وجود بیاورد.

همچنین، شما می توانید چمن های مصنوعی مورد نیاز خود را برای فضاهای ورزشی و یا تزیینی از این سایت سفارش دهید. چمن های این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند و به طور متوسط 4 تا 6 سال در محیط دوام می آورند. با توجه به این موضوع که مشتریان امروزی به دنبال محصولاتی با کیفیت و زیبا هستند، شرکت افرا چمن تلاش کرده است تمام این موارد را در نظر بگیرید و پکیج کاملی از محصولات را به مشتریانش ارائه دهد. اگر به دنبال تجربه فضای سبز بدون دغدغه هستید، همین الان برای خرید چمن مصنوعی از افرا چمن اقدام نمایید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا