چمن مصنوعی دیواری

محصولات چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی تزئینی پرتو
(دیدگاه 1 کاربر)

194,000 تومان

با چمن مصنوعی دیواری فضایی زیبا بسازید!

امروزه، زندگی انسانها محدود به چهار دیواری ها شده است. آنها مجبور هستند ساعت های متمادی خود را در فضای داخلی آپارتمان ها محبوس کنند و به کار بپردازند.

نگاهی به آمارها نشان می دهند که بیماری افسردگی به سرعت رو به افزایش است و دلیل اصلی آن عدم وجود فضای سبز و یا نشاط آور در محیط اطراف انسانهاست!

همانطور که می دانید همگی ما برای گذران زندگی به کار نیاز داریم. پس هرگز نمی توانیم کار خود را رها کنیم و به میان دشت و کوه برویم! آیا راهکار دیگری برای این مشکل وجود دارد؟!

پاسخ به این سوال مثبت است. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی دیواری که یکی از انواع چمن مصنوعی تزئینی است، محیطی سبز و ویژه را در اطراف خود خلق کنید و از ویژگی های آن بهره مند شوید.

تماس با کارشناسان چمن تزئینی در افراچمن

ویدیوی راهنمای انتخاب چمن مصنوعی دیواری

با چمن مصنوعی دیواری استرس خود را کاهش دهید!

مطالعات نشان داده اند رنگ سبز نقش بسیار مهمی در کاهش استرس دارد. به همین دلیل در فضای داخلی بیمارستان ها و یا داروخانه ها از رنگ سبز استفاده می شود. وقتی به رنگ سبز نگاه می کنید، مغز حالت آرامش به خود می گیرد و تولید هورمون استرس را به کمترین میزان می رساند. امروزه، شرکت های بزرگ دنیا از جمله گوگل به اهمیت رنگ سبز پی برده اند و تلاش می کنند در محیط هایی که کارمندان با استرس بالا کار می کنند، از این رنگ استفاده کنند.

از طرفی دیگر، با توجه به این موضوع که در زمان نگاه کردن به رنگ سبز هورمون کورتیزول در بدن کاهش پیدا می کند، خلق و خو بهبود پیدا می کند و شما می توانید با آرامش بر کار خود تمرکز داشته باشید. البته ذکر این موضوع حائز اهمیت است که شما از چمن مصنوعی دیواری می توانید در محیط خانه خود نیز استفاده کنید!

اثرات مثبت چمن مصنوعی دیواری در محیط کار

همانطور که متوجه شده اید، با خرید چمن مصنوعی و استفاده مناسب آن در محیط می توانید استرس را کاهش دهید. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کاهش استرس چه اثراتی در بهبود عملکرد کاری شما دارد؟! برخی از این اثرات به شرح زیرند:

  • کاهش استرس سبب می شود خلق و خو شما بهتر شود در نتیجه رفتار بهتری با ارباب رجوع دارید.
  • وقتی رفتار بهتری با ارباب رجوع داشته باشید کم کم مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.
  • همین موضوع سبب می شود رئیس شما از عملکرد کاری شما رضایت داشته باشد و شما را به عنوان کارمند نمونه در نظر بگیرد.

در نتیجه، همانطور که متوجه شده اید وجود این المان سبز به ارتقا شغلی شما می تواند کمک کند! چه چیزی بهتر از این موضوع که شما در کار خود پیشرفت کنید و پله های ترقی را طی کنید. گاهی برخی از عوامل به طور غیر مستقیم باعث پیشرفت انسان می شوند و بی شک چمن مصنوعی یکی از این گزینه هاست.

اثرات مثبت چمن مصنوعی دیواری در خانه!

باید بدانید که چمن مصنوعی دیواری تنها مختص به محل کار نیست و شما می توانید این چمن را به همراه فنس چمنی در محیط خانه خود استفاده کنید. این چمن در فضاهای متعددی در خانه قابل استفاده است که در ادامه به آن می پردازیم.

چمن مصنوعی دیواری در اتاق خواب

تصور کنید که یکی از دیوارهای اتاق خود را با چمن مصنوعی پوشانده اید. صبح وقتی از خواب می شوید دیوار سبزی رو به روی شما قرار دارد که سبب می شود لبخند بزنید و حس خوشی را تجربه کنید. همچنین، رنگ سبز می تواند به بهبود بیماری اضطراب و یا پیشگیری از افسردگی کمک کند. شب وقتی می خواهید بخوابید رنگ سبز استرس و تنش روزانه را از شما دور می کند و شما می توانید راحت تر به خواب بروید. در نتیجه، شما می توانید از ویژگی های خاص این چمن در صبح و شب بهره مند شوید.

چمن مصنوعی در اتاق مطالعه

وقتی می خواهید مطالعه کنید نیازمند تمرکز هستید. اما امروزه موارد متعددی سبب می شوند که تمرکز بهم بخورد و سطوح استرس بالا برود. اگر یکی از اتاق های مطالعه خود را سبز کنید و در زمان مطالعه به آن نگاه کنید، ناخودآگاه مغز در حالت آرامش قرار می گیرد و همین موضوع می تواند بر قدرت تمرکز شما اثر بگذارد. این ایده می تواند به بهبود مطالعه شما کمک کند و حتی می توانید زودتر از موعد به نتایج مورد نظر خود برسید. چه چیزی بهتر از این که با کمترین میزان مطالعه بهترین نتایج را بدست بیاورید!

چمن مصنوعی در اتاق پذیرایی

شما می توانید از این چمن در اتاق پذیرایی خود استفاده کنید. وجود چمن مصنوعی دیواری در اتاق پذیرایی مزایای زیادی را به همراه دارد. اولا وجود این چمن سبب می شود سلیقه شما زبانزد همه شود و این موضوع برای بسیاری از افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر، وجود چمن مصنوعی می تواند به کاهش استرس در زمان غذا خوردن کمک کند و این موضوع سبب می شود شما غذا را با لذت بیشتری بخورید.

ویژگی های چمن مصنوعی دیواری

آیا اکنون تصمیم گرفته اید که چمن مصنوعی دیواری را سفارش دهید؟! توصیه می شود قبل از خرید به ویژگی های چمن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را سفارش دهید. ویژگی های این چمن به شرح زیر هستند:

  • این چمن می تواند تراکم پایینی داشته باشد. با توجه به این موضوع که این چمن بر روی دیوار نصب می شود هیچ گونه نیرویی به آن وارد نمی شود.
  • الیاف این چمن می توانند کوتاه باشند.

این ویژگی ها سبب می شوند که شما بتوانید این چمن را با هزینه بسیار پایین خریداری کنید و از ویژگی های خاص آن بهره مند شوید.

روش تمیز کردن چمن مصنوعی دیواری

تمیز کردن این چمن بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی آن را تمیز کنید. برای تمیز کردن این چمن کافی است روی این چمن را با دستمال مرطوب بکشید و گرد و غبار را از روی آن پاک کنید. البته باید بدانید که الیاف چمن مصنوعی آنتی باکتریال هستند و هیچ گونه آلودگی بر روی آن به وجود نمی آید. با این حال شما می توانید با دستمال مرطوب گرد و خاک را  تمیز کنید و ظاهری شفاف بر روی چمن به وجود بیاورید.

قیمت چمن مصنوعی دیواری

اکنون که با ویژگی های خاص و منحصر به فرد چمن مصنوعی دیوار آشنا شدید، ممکن است بخواهید این چمن را سفارش دهید و در این صورت در مورد قیمت چمن مصنوعی دیوار سوال دارید. باید بدانید قیمت این چمن به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس نخ و ارتفاع الیاف بستگی دارد. به همین دلیل برای تعیین قیمت نهایی باید با مراکز معتبر فروش، مانند شرکت افرا چمن، در ارتباط باشید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد چمن مصنوعی دیواری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این چمن می تواند در محیط کار و یا منزل مورد استفاده قرار گیرد و نقش موثری در کاهش استرس و بهبود عملکرد دارد. این چمن به راحتی تمیز می شود و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد. شما می توانید برای خرید این چمن به مراکز معتبر فروش چمن مصنوعی مراجعه کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که در زمان خرید از فروشنده گارانتی دریافت نمایید.

استانداردهایی که چمن های دیواری افراچمن دارند

چمن مصنوعی دیواری
چمن مصنوعی دیواری
چمن مصنوعی دیواری
چمن مصنوعی دیواری

مشتریان افراچمن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا