خرید چمن مصنوعی بین موزاییک، سنگ و سرامیک

اگر قصد خرید چمن مصنوعی بین موزاییک و بین سنگ را دارید با ما همراه باشید.

محصولات چمن مصنوعی بین موزاییک و سنگ

چمن مصنوعی بین سنگ
(دیدگاه 1 کاربر)

211,000 تومان

چمن مصنوعی تزئینی پرتو
(دیدگاه 1 کاربر)

194,000 تومان

چمن مصنوعی بین موزاییک و سنگ

وقتی به راه ورودی خانه خود نگاه می کنید که سنگ شده است می توانید حس خوبی را تجربه کنید، اما اگر این سنگ را با چمن مصنوعی تزئینی ترکیب کنید، بی شک می توانید فضایی خارق العاده را خلق کنید. امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فضای زیبایی را در محیط افراد خود به وجود بیاورند تلاش می کنند تا از چمن مصنوعی در فضاهای مختلف استفاده کنند.

خرید چمن مصنوعی سبب می شود حس خوش طبیعت در محیط به وجود بیاید و این موضوع می تواند بسیار مهم باشد. مطالعات نشان داده اند فضای طبیعی یکی از مواردی است که تمامی انسان ها در قرن بیست و یکم به آن نیاز دارند و شما به سادگی می توانید با استفاده از چمن مصنوعی این محیط را در اطراف خود خلق کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ترکیب چمن مصنوعی با سنگ بسیار زیبا و خاص می شود. نگاهی به دنیای ترکیب رنگ ها نشان می دهد که رنگ سبز با طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله رنگ خاکستری و قهوه ای همخوانی دارد. بنابراین، اگر شما جز افرادی هستید که به ترکیب رنگ اهمیت می دهید و نگران عدم همخوانی چمن مصنوعی بین سنگ هستید باید بدانید که این دو رنگ با یکدیگر همخوانی دارند و زیبایی خیره کننده ای را در محیط اطراف شما به وجود می آورند.

تماس با کارشناسان چمن بین موزاییک و سنگ

از چمن مصنوعی بین سنگ در فضاهای مختلفی میتوان استفاده کرد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

چمن مصنوعی بین موزاییک در حیاط

بیشترین کاربرد چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک، در حیاط است. امروزه حیاط اکثر ویلاها و اپارتمان ها از موزاییک و سنگ است. دیزاین سنگ و موزاییک به تنهایی شاید بعد از مدتی یک فضای خشک و بی روح را بوجود آورند ولی ترکیب آنها با چمن مصنوعی و ایجاد نوار چند سانتی متری از چمن مصنوعی در بین سنگ ها بسیار زیبا و شگفت انگیز خواهد بود.

چمن مصنوعی بین موزاییک جلوی درب ساختمان

جلوی درب ورودی ساختمان ها اولین مکانی است است در هنگام ورود به چشم می آید و زیبا سازی آن میتواند یک حس خوب برای افراد داخل ساختمان و همچنین افرادی که از بیرون عبور و مرور میکند باشد. میتوان براحتی جلوی درب را سنگ یا واش بتن اجرا کرد سپس در بین آنها ازچمن مصنوعی استفاده کنید.

چمن مصنوعی بین سنگفرش پاسیو

یکی دیگر از کاربردهای چمن مصنوعی بین سنگ، استفاده آن در پاسیو میباشد. اگر پاسیو بزرگ باشد میتوان بخشی از آن را به اینکار اختصاص داد. پاسیو فضایی است که همیشه در معرض دید شماست و زیباسازی آن قطعا در روحیه شما تاثیر خواهد گذاشت.

چمن مصنوعی بین سنگ در پشت بام

امروزه ترکیب چمن مصنوعی و واش بتن در روف کاردن بسیار متداول شده است. در معماری و طراحی های جدید چمن مصنوعی به زیبای دخیل شده و توانسته باعث تحول در دیزاین شود. یکی از کاربردهای زیبای چمن مصنوعی مابین سنگ در پشت بام ها ایجاد میشود. برای زیبایی بیشتر میتوان از ترکیب چمن مصنوعی یکپارچه و واش بتن استفاده کرد.

مقایسه و مزیت نصب چمن مصنوعی بین سنگی نسبت به چمن طبیعی

در زمان گذشته برای زیباسازی فضای بین سنگ ها از چمن طبیعی استفاده میکردند که بدلیل اینکه عمر بالایی نداشتند هر کسی تمایل به انجام اینکار نداشت. امروزه با تولید چمن مصنوعی با تنوع مختلف،این محصول بخوبی توانسته جایگزین چمن طبیعی شود. یکی از فضاهایی که چمن مصنوعی بخوبی توانسته جایگزین چمن طبیعی شود، مابین سنگ، موزاییک و واش بتن است. در زیر چند نمونه ازمزیت های استفاده ازچمن مصنوعی را بررسی میکنیم :

  • نیازی به نگهداری خاصی مثل کوددهی، هرس کاری، آبیاری و … ندارد.
  • نیازی به خاک برای کاشتن ندارد و همچون موکت روی بین شیار ها روی سیمان چسبیده میشوند. مانند چمن طبیعی ریشه نمیزند که به سنگ ها اسیب وارد شود.
  • تحمل بالا در برابر فشار: چمن مصنوعی اگر در هنگام عبور افراد و یا ماشین تحت فشار قرار بگیرد آسیب نمیبیند اما چمن طبیعی ممکن است دچار له شدگی شده و از بین برود.
  • مقاومت بالا در برابر تابش اشعه خورشید: چمن مصنوعی به گونه ای تولید شده که در برابر اسعه uv مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمیشود. اما چمن طبیعی در برابر تابش اشعه خورشید واکنش نشان میدهد و زرد میشود.
  • همیشه سبز: چمن مصنوعی در تمام فصول سال سبز رنگ است و در هر فصلی که باشید میتوانید از سرسبزی آن لذت ببرید و دچار تغییر رنگ و زردی نمیشود.

ویژگی های مهم چمن مصنوعی بین موزاییک و سنگ

اکنون که تصمیم گرفته اید از چمن مصنوعی بین سنگ استفاده کنید، باید به ویژگی های آن توجه داشته باشید تا بتوانید محصول مناسبی را سفارش دهید. با توجه به این موضوع که در این فضا ممکن است ماشین تردد داشته باشد انتخاب چمن مصنوعی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. چمن مصنوعی که در این فضا به کار برده می شود باید تراکم بالایی داشته باشد تا بتواند نیروی کوبشی را به خوبی جذب کند و ظاهر آن زیبایی خود را از دست ندهد. بنابراین، اگر می خواهید چمن مصنوعی را سفارش دهید حتما به ویژگی تراکم بالا توجه داشته باشید.

از طرف دیگر باید بدانید که برای نصب چمن مصنوعی بین سنگ این چمن به لایه های باریکی برش داده می شود. اگر این چمن تراکم کمی داشته باشد برش آن در تکه های کوچک زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد و به اصطلاح عموم وا می رود. اگر می خواهید چمن شما قامت راست و زیبای خود را در فضای بین سنگ نشان دهد در زمان خرید به این موضوع توجه کنید.
ویژگی های دیگری که باید در نظر بگیرید، داشتن بکینگ مقاوم، دیتکس بالا، ارتفاع مناسب و مقاومت در برابر کوبش و فشار است. در زیر هر کدام از این ویژگی ها را توضیح داده ایم.

ارتفاع چمن مصنوعی بین سنگ

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را در موقع خرید چمن مصنوعی بین سنگ درگیر کند این است که ارتفاع الیاف این چمن چقدر باید باشد! بهتر است بدانید که چمن مصنوعی در فضای بین سنگ وقتی خود را نشان می دهد که الیاف آن از فضای بین سنگ خارج شوند و خود را نشان دهند. در نتیجه شما هرگز نمی توانید چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف کوتاه برای فضای بین سنگ استفاده کنید. پرمصرف ترین ارتفاع الیاف برای چمن مصنوعی که می خواهد در فضای بین سنگ مورد استفاده قرار گیرد ارتفاع 25 تا 35 میلی متر است. اابته بستگی به عمق شیار دارد. چمنی که خریداری میکنید باید یک سانتیمتر از عمق شیار ها بیشتر باشد.

تراکم چمن مصنوعی

تراکم چمن به معنی میزان پر بودن الیاف آن است. هر چقد فاصله گره نخ ها به همدیگر نزدیکتر باشد چمن متراکم تر میشود. تراکم بالاتر به معنی نخ های بیشتر و دوام بالاتر است. همچنین در چمن های متراکم تر الیاف ایستاده تر هستند و زیبایی چمن مصنوعی بیشتر به چشم می آید. چمن های با تراکم بالا معمولا برای مکان هایی که تردد زیادتری دارند استفاده میشود.

رنگ و شکل ظاهری چمن مصنوعی:

چمن مصنوعی در رنگ های مختلفی تولید میشود. انتخاب رنگ و مدل چمن مصنوعی بستگی به سلیقه شما دارد. چمن های مصنوعی مابین سنگ معمولا در رنگ های سبز تیره، سبز روشن، دوبافت روشن و تیره و پاییزه استفاده میشوند. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر در در قسمتی از فضا ازچمن یکپارچه استفاده کرده اید و در کنار آن میخواهید از چمن مابین سنگ نیز استفاده بکنید بهتر است که از چمنی با همان رنگ استفاده شود.

الیاف برخی چمن های مصنوعی در یک جهت خوابیده تر هستند که اگر شما در جهت خواب الیاف به آن نگاه کنید چمن را کمرنگ تر از خلاف خواب میبینید. به این نکته در هنگام نصب باید دقت شود که الیاف در حد امکان در یک جهت نصب شوند.

ساختار الیاف چمن

الیاف چمن های مصنوعی دارای ساختار متنوعی هستند. چمن هایی که امروزه در ایران تولید میشوند معمولا مونو فلامنت هستند. از این نوع الیاف هم در مدل های تزیینی استفاده میشود و هم ورزشی. تفاوت این دو نوع در دیتکس یا وزن نخ استفاده شده میباشد.
در ابتدا چمن های مصنوعی با نخ فیبریلیت بافته میشدند ولی به تدریج نخ مونوفلامنت بخوبی توانست جایگزین آن شود.

بکینگ چمن مصنوعی چیست؟

یکی از فاکتورهایی که در دوام چمن مصنوعی بسیار مؤثر است بکینگ آن میباشد. اما بکینگ کدام قسمت چمن مصنوعی است ؟

الیاف چمن مصنوعی برای آن که بتوانند کنار یکدیگر قرار بگیرند همانند فرش روی یک لایه بافته میشوند. این لایه همان بکینگ نامیده میشود. بکینگ میتواند تک لایه، دولایه و سه لایه باشد. هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر شود استقامت چمن مصنوعی نیز بالاتر می رود.
برای استفاده چمن مصنوعی در بین سنگ ها معمولا چمن مصنوعی بصورت نواری در عرض های کوچک ۵ تا ۱۵ سانتی متری برش داده میشوند. اگر بکینگ ضعیف باشد، هنگام برشکاری الیاف از هم گسسته و کنده میشوند .

دیتکس چمن مصنوعی چیست ؟

دیتکس به معنی وزن نخ استفاده شده در ده هزار متر طول است. هرچقدر دیتکس بیشتر باشد وزن چمن بالاتر در نتیجه طول عمر بیشتری خواهد داشت. البته برای چمن های تزیینی دیتکس تا ۸۰۰۰ کفایت میکند. دیتکس بالاتر از آن معمولا برای زمین های ورزشی استفاده میشود.

معرفی محصولات مناسب برای استفاده در بین موزاییک و سنگ‌، جدیدترین طرح های چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

اگر بدنبال چمن مصنوعی مناسب برای بین سنگ هستید و نمیدانید چه چمنی بخرید بهتر است که با کارشناسان مجموعه افرا چمن در ارتباط باشید. اگر نیاز باشد کارشناسان ما بصورت رایگان از فضای شما بازدید و اطلاعات لازم را برای انتخاب نوع چمن و نصب آن در اختیارتان قرار میدهند. در ادامه به چند نمونه از چمن های مصنوعی بین سنگ اشاره کرده ایم:

چمن مصنوعی لایت

یکی از بهترین چمن های مناسب برای بین سنگ این نوع چمن میباشد. مهمترین ویژگی این چمن تراکم و دوام بالای آن است و در برابر فشار و تردد بخوبی مقاومت نشان میدهد. در بافت آن از الیاف زرد رنگ استفاده شده که جلوه خاصی به آن داده است. ابن نوع چمن در ارتفاع عای ۲۵ و ۴۵ میلیمتر به بازار عرضه میشود.

چمن مصنوعی پرتو ۳۵

این چمن یک چمن بهاره با ظاهر بسیار نزدیک به چمن طبیعی است. بکینگ نرم و مقاومت بالا از ویژگی های دیگر این چمن میباشد. به جرات میتوان گفت یکی از پرطرفداترین مدل چمن مصنوعی در بازار است. ارتفاع ۳۵ میلیمتری باعث ایجاد نرمی و لطافت خاص و همچنین پرتراکم بودن آن شده است. اگر عمق شیار بین سنگ ها ۲۵ میلیمتر است حتما این مدل پیشنهاد میشود.

چمن مصنوعی پرتو ۲۵

یک مدل دیگر از پرتو در ارتفاع ۲۵ میلیمتر بافته میشود. رنک این نوع چمن همانند مدل ۳۵ میل بهاره است و ویژگی های آن نیز مشابه مدل ۳۵ است. تنها تفاوت در میزان ارتفاع الیاف میباشد. اگر عمق شیار ها ۱۵ میلیمتر است این مدل با همین ارتفاع پیشنهاد میشود.

بهترین چمن مصنوعی برای نصب بین سنگ کدام است؟

برای انتخاب بهترین چمن مصنوعی ابتدا باید مشخص کنید فضایی که میخواهید چمن نصب شود چه کاربردی دارد. یعنی پرتردد است و در فضای باز قرار دارد یا خیر. اگر کاربری شما در مکانی پرتردد باشد قطعا نیاز به چمن های متراکم تر با بکینگ قوی تر دارید. چمن هایی مانند رویال ۲۵ و ۲۰، لایت ۲۵ و ۴۵، پرتو ۲۵ ، سورن ۲۵ مناسب برای همچین مکان هایی هستند.

اگر فضایی که استفاده میکنید تردد زیادی ندارد مانند پشت بام . در اینصورت میتواند ازچمن های مقرون بصرفه تر استفاده کنید. پرتو ۱۵، سورن ۱۵ ، آوانا ۲۵ ، فیروزه از نمونه چمن هایی هستند که میتوان برای همچین فضاهایی استفاده کرد.

البته این نکته را در نظر بگیرید که اندازه ارتفاع چمن بسته به عمق شیار بین سنگ ها دارد و باید متناسب با انها انتخاب گردد. در هر صورت برای هر فضایی که میخواهید استفاده کنید هر وقدر بیشتر هزینه کنید و چمن با کیفیت تری بخرید قطعا دوام چمن بیشتر خواهد بود سالهای بیشتری میتوان از آن استفاده کرد.

چمن مصنوعی نواری

چمن های مصنوعی نواری مخصوص مابین سنگ میباشد که در عرض های مختلفی وجود دارند و شما میتوانید بسته به اندازه تان خریداری کنید. مدل چمن های نواری نیز همان چمن های موجود در بازار میباشند که بصورت نواری برش خورده و آماده میباشند. فقط دقت کنید که اگر قصد دارید که بصورت نواری اماده بخرید حتما از یکسان بودن عرض بین شیارها مطمئن شوید. چرا که اگر یکسان نباشد برشماری مجدد چمن های نواری کار را برای نصب دشوار میکند.

نحوه نصب و اجرای چمن مصنوعی بین موازییک و سنگ

توجه نمایید که در هنگام نصب چمن مصنوعی برای هر کاربردی چه ورزشی و چه تزیینی ابتدا باید زیرسازی به طور اصولی و صحیح انجام شده باشد. چرا که اگر این کار بخوبی انجام نشده باشد نه تنها بعدها از لحاظ فنی به مشکل برخواهید خورد بلکه زیرسازی نامناسب زیبای چمن را از بین میبرد و باعث میشود چمن مصنوعی بخوبی به چشم نیاید. برای اجرای چمن مصنوعی بین سنگ نیز قبل از اجرای چمن ابتدا باید زیرسازی آماده شود. نکاتی که باید برای زیرسازی در نظر بگیریم در زیر توضیح داده شده است:

  • بهتر است که عمق شیارها بین یک تا یک و نیم سانتی متر باشد. چمن مناسب نیز بهتر است دارای الیاف ۲۵ میلیمتر باشد. اگر عمق شیار ها بیشتر باشد محبور میشوید از چمن متراکم تر با ارتفاع بزرگتر استفاده کنید که قطعا هزینه بالاتری دارد.
  • سطح شیار ها باید کاملا صاف باشد و هیچ گونه ناهمواری نداشته باشد. چرا که اگر پستی بلندی و یا داری سیمان زبر باشد، چمن مصنوعی بخوبی چسبیده نمیشود و جدا خواهد شد.
  • شیب بندی رعایت شود. باید شیب شیار ها دقیقا با شیب زمین یکی باشد تا آب بین آنها گیر نکند.
  • اگر زیرسازی بین سنگ ها سیمانی است قبل از چسب کاری باید بین شیار ها حتما جارو کشیده شود و هیچ گونه خاکی روی سیمان نباشد.
  • قبل از ریختن چسب حتما از خشک بودن بین شیارها مطمئن شوید.

زیرسازی را میتوان به دو صورت انجام داد:

زیرسازی سیمانی: این نوع زیرسازی همانگونه که از اسمش پیداست با استفاده از دوغاب سیمان اجرا میشود. و باید کاملا صاف و یکدست بدون هیچ گونه برآمدگی و تو رفتگی اجرا شود. معمولا متداول تربن روش زیرسازی بین سنگ این روش میباشد.در این روش برای اجرای چمن از چسب استفاده میکنند.

زیرسازی شنی: در این روش ابتدا باید خاک بین شیار ها بوسیاه اب کوبیده و سفت شوند. سپس روی خاک از شن ها نخودی ریز استفاده میشود. شننخودی نیز باید سفت و بکدست کوبیده شود تا در هنکام انداختن نوار های چمن مصنوعی پستی بلندی به چشم نیاید. در این روش سر و ته چمن بوسیله میخ به زمین متصل میشود.

پس از اجرای زیرسازی نوبت به پهن کردن چمن میرسد. اگر زیرسازی سیمانی باشد ابتدا چسب را در بین شیار ها ریخته و سپس چهن های مصنوعی برش خورده را به دقت در بین شیارها می اندازیم. دقت شود که در هنگام پهن کردن چمن ها خواب آنها در یک جهت باشد. چرا که اگر در یک جهت پهن نشوند چمن ها دو رنگ دیده میشوند و با یکدیگر همخوانی ندارند.

عمق و پهنای استاندارد برای نصب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک چقدر است؟

معمولا بهترین عمق برای شیار ها ۱ تا ۱.۵ سانتی متر است. اما این بدان معنی نیست که باید حتما این سایز باشد. گاهی ممکن است سایز بیشتر و یا کمتر شود. در هر صورت چمنی که مبخواهید استفاده کنید یک سانتیمتر بزرگتر از عمق شیار ها باسد تا کمی از سنگ ها بالاتر بزند و نمای زیباتری را بوجود آورد.
عرض شیارها نیز معمولا از ۵ تا ۱۰ سانتیمتر در نظر گرفته میشوند.

چه نوع چسبی برای نصب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک مناسب است؟

براین اینکار از دو نوع چسب میتوان استفاده کرد. در حالتی که شیارهای شما با بتن و یا سیمان سفید پر و مسطح شده باشد، از دو نوع چسب می توانید استفاده کنید:

چسب صنعتی: این چسب که برای موکت هم از آن استفاده میشود معمولا در مکان هایی که با آب تماس کمتری دارد استفاده میشود. پیشنهاد میشود اگر تصمیم دارید بعدا چمن مصنوعی را بلند کنید و یا در مکان دیگر نصب کنید از این نوع چسب استفاده کنید.

چسب دو جزیی: این چسب که از پلی اورتان ساخته شده بسیار محکم تر از چسب تک جزیی است و ضد آب نیز میباشد. پیشنهاد نیشود از این نوع چسب در فضاهای پرتردد و پرفشار و در فضاهای باز استفاده شود.

قیمت چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

همانطور که می دانید چمن مصنوعی بین سنگ یکی از کالاهایی است که می تواند به فضا عمق ببخشد و حس خوش طبیعت را تداعی کند. این چمن همیشه سبز است و همین امر سبب شده است که استفاده از چمن مصنوعی در فضاهای مختلف مد نظر قرار گیرد. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که قیمت چمن مصنوعی بین موزاییک چقدر است! پاسخ به این سوال به موارد متعددی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • ارتفاع الیاف چمن مصنوعی
  • جنس نخ الیاف

به همین دلیل توصیه می شود برای استعلام قیمت با مجموعه افرا چمن در تماس باشید. همچنین، می توانید مشاوره های تخصصی نصب و اجرای چمن مصنوعی را از این شرکت دریافت نمایید.

هزینه چمن مصنوعی

 هزینه چمن مصنوعی برحسب متر مربع محاسبه میشود. قیمت هایی که در سایت درج شده قیمت یک در یک میباشد و اگر هزینه کلی را میخواهید محاسبه کنید باید مساحت کل را در این مبلغ ضرب کرد. هزینه چمن های مصنوعی بین سنگ به دلیل تنوع مختلف میتواند متفاوت باشد.

هزینه نصاب

 نصب چمن مصنوعی بین سنگ یک کار ظریف است که به حوصله و دقت زیاد نیاز دارد. در عین حال که ساده بنظر میرسد ولی بسیار زمان بر است و توصیه میشود اگر تخصص ندارید اینکار را به دست نصاب حرفه ای بسپارید. عرض چمن های مصنوعی تزیینی ۲ متری میباشد و طول رول کامل آنها معمولا ۲۵ متر است و باید بصورت نواری به اندازه عرض شیار ها برش داده شود . هزینه نصب اینگونه فضا ها به تعداد شیار ها بستگی دارد و بر اساس متر طول بین شیار ها و یا به اندازه مساحت کل فضا محاسبه میشود. برای استعلام دقیق قیمت نصب میتوانید با کارشناسان تیم افراچمن در ارتباط باشید.

هزینه چسب چمن مصنوعی (برای نصب بر روی سطوح بتنی و سخت)

میزان چسب مورد استفاده برای هر متر مربع تقریبا نیم کیلوگرم است. مثلا اگر کل فضا با احتساب شیارها و سنگ ها ۱۰۰ متر باشد، میزان ۵۰ کیلوگذم چسب نیاز است. این مقدار چسب برای چسب های تک جزیی و دو جزیی تقریبا برابر است.

در کل قیمت چسب برای فضاهای بین سنگ بیشتر از فضاهای یکپارچه میباشد. چرا که میزان چسب بیشتری استفاده میشود. اما در عوض میزان چمنی که استفاده میشود متر از فضای یکپارچه است.

خرید چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

برای خرید چمن مصنوعی بین سنگ ابتدا باید متراژ دقیق شیار ها را بدست آورید. برای بدست اوردن این اندازه میتوانید طول کل شیار ها را محاسبه کرده و در عرض آن ضرب کنید. در این صورت مساحت کل چمن مورد نیاز بدست می آید. دقت شود که عرض شیار ها اگر متفاوت است مساحت قسمت هایی که عرض آنها فرق میکند جداگانه محاسبه شود.

وقتی که متراژ مشخص شد باید عمق شیارها را اندازه بگیرید تا بتوانید ارتفاع چمن را مشخص کنید. فاکتور دیگری که باید قبل از خرید در نظر بگیرید کاربری شماست. اگر فضای پرترددی دارید که تحت فشار پا و ماشین قرار دارد نیاز به چمن های متراکم تر با بکینگ قوی تر دارید. حال که نوع و متراژ چمن را مشخص کردید، مجموعه افرا چمن این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که بصورت آنلاین و یا حضوری به بهترین چمن های مصنوعی موجود در بازار دسترسی پیدا کرده و خریدی امن را انجام دهید.

نحوه نظافت چمن مصنوعی بین موزاییک

به طور کلی باید بدانید یکی از عواملی که سبب شده است استفاده از چمن مصنوعی در فضاهای مختلف مورد توجه قرار گیرد قابلیت شستشوی ساده آن است. شستشوی این چمن نیاز به وسیله خاص و یا مواد شوینده ندارد و شما می توانید به سادگی با استفاده از آب کثیفی را از بین برگ های چمن مصنوعی شستشو دهید و جلا و زیبایی خاصی را به چمن مصنوعی ببخشید. در نتیجه، اگر نگرانی شما شستشوی این چمن است باید بدانید که این نگرانی کاملا بی مورد است و شما می توانید به سادگی چمن مصنوعی را تمیز کنید و از ویژگی های آن در محیط بهره مند شوید.

همچنین، باید بدانید وقتی به چمن مصنوعی آب می خورد ظاهری با طراوت پیدا می کند و مشابه به چمن طبیعی می شود. هیچ چیز دلپذیر تر از این موضوع نیست که محیط اطراف شما تمیز و زیبا باشد و وقتی به آن نگاه می کنید حس خوشی را تجربه کنید.

سوالات متداول چمن بین موزاییک

جنس سنگ مناسب برای چمن مصنوعی بین سنگ چیست؟

بهترین نوع سنگی که استفاده میشود واش بتن است. این سنگ بتنی از ترکیب سیمان، سنگ، چسب بتن و روان کننده های کربوکسیلاتی تولید شده است. از این نوع سنگ در پشت بام، حیاط، جلوی درب و پیاده رو استفاده میشود. اما دلیلی که بسیار پرطرفدار است نحوه نصب راحت و مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما و همچنین فشار است.

چرا گفته می شود چمن مصنوعی پاییزه برای استفاده بین سنگ مناسب تر است؟

چمن های مصنوعی پاییزه دارای سه بافت با سه رنگ زرد ، سبز و نسکافه ای هستند که جذابیت خاصی به آنها داده است و باعث متراکم تر شدن الیاف آن شده است. همین تراکم بالا سبب شده الیاف آن ایستاده تر بمانند. الیاف ایستاده در بین شیار ها باعث زیبایی دوچندان میشود . از طرف دیگر تراکم بالا باعث میشود مقاومت بالایی در برابر فشار داشته باشند.

استانداردهایی که چمن های بین سنگ ما دارند

چمن مصنوعی بین سنگ
چمن مصنوعی بین سنگ
چمن مصنوعی بین سنگ
چمن مصنوعی بین سنگ

نمونه کارهای چمن مصنوعی بین موزاییک و سنگ

مشتریان افراچمن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا