چمن مصنوعی در شیراز

شیراز شهر عشاق دارای طبیعت سرشار از گل و بلبل و بسیار منحصر به فردی است. در کنار جاذبه های گردشگری، طبیعت بکر و زیبای این منطقه را تبدیل به یک منطقه توریستی و گردشگری کرده است.

شیراز از نظر منطقه جغرافیایی دارای آب وهوای گرم و خشک می باشد. میزان باراش باران و برف در شیراز زیاد نیست اما شاهد سرمای زیادی در روزهای زمستان می باشد. همچنین شیراز دارای روزهای تابستانی داغ و گرمی می باشد. به دلیل خشکسالی و سوءِ مدیریت در مصرف آب، این استان شاهد کاهش منابع آبی می باشد. کمبود آب زیست انسان و محیط زیست را به خطر می اندازد. استفاده از چمن طبیعی نیاز به آبیاری فراوان دارد و علاوه بر از نظر اقتصادی هزینه بر و زمانبر می باشد و این چمن ها در گرما و سرما زیاد مستعد آسیب هستند.

خرید چمن مصنوعی بهترین و بصرفه ترین کاندید برای جایگزینی چمن طبیعی می باشد.

 انواع چمن مصنوعی در شیراز

چمن مصنوعی یک دکور بسیار منحصر به فردی به شما میدهد و این گیاهان مصنوعی انواع مختلفی دارد. از نظر کارایی به دو دسته چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی تقسیم می شوند.

که بر حسب کاربرد مورد نظرتان می توان یکی از آنها را مطابق با سلیقتان انتخاب کنید. چمن های به کار رفته در بالکن، تراس، روف گاردن نمونه هایی از چمن های تزئینی می باشند. و چمن هایی که در زمین های فوتبال نصب می شوند نمونه های ورزشی هستند.

چمن مصنوعی از نظر جنس هم متفاوت می باشند. مواد اولیه به کار رفته در چمن های مصنوعی می توانید از جنس نایلون،پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن باشد.

 الیافت نایلون مناسب چمن های به کار رفته در زمین های ورزشی می باشد . الیافت از جنس نایلون از گران ترین مواد اولیه تولید چمن مصنوعی می باشند و دارای ماندگاری بالا و در عین حال نرمی و لطافت زیادی می باشند.

الیافتی از جنس پلی پروپیلن سبک می باشند و این نوع چمن ارزان است. چمنی از جنس پلی پروپیلن به دلیل مستعد بودن آسیب بیشتر در مکان های عمومی و پر رفت و آمد توصیه نمی شود. بهتر است این چمن در ملک های شخصی استفاده شود.

الیافتی از جنس پلی اتیلن برای چمن مصنوعی در نوع خود بهترین می باشند. این الیافت با قیمت ارزان و اقتصادی دوام و ماندگاری بالایی دارند و بسیار نرم و انعلاف پذیر می باشند. این الیافت بسیار شبیه به چمن طبیعی می باشند. در این الیافت هیچ گونه مواد شیمیایی و رنگ زایی وجود ندارند. نگهداری و شست و شوی آنها اسان می باشد و در هرمکانی می توان آز آنها استفاده کرد.

الیافتی از جنس پلی اتیلن در برابر اشعه مضر فرابنفش مقاومت بالایی دارند. همچنین این الیافت در برابر آب و رطوبت ماندگاری بالایی دارند و براحتی آسیب نمی بینند. لایه زیرین چمن مصنوعی که این الیافت بر روی آن بافت می شوند پوشش بکینگ نام دارد. این پوشش دارای سوراخ هایی است که وقتی چمن در معرض آب و رطوبت قرار میگیرد آب براحتی از آن خارج شود.

شما می توانید برای زیبا سازی محل زندگیتان با انتخاب چمن مصنوعی از مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه افرا چمن کمک بگیرید.

قیمت چمن مصنوعی در شیراز

قیمت چمن مصنوعی در شیراز متفاوت می باشد. دلیل این اختلاف قیمت به فاکتورهای همچون جنس، ارتفاع الیافت، تراکم ، نوع بافت الیافت، برند و کشور تولید کننده چمن و وزن چمن بستگی دارد. هر چه ارتفاع الیافت و تراکم بالاتر رود قیمت چمن نیز فزایش می یابد. امروزه تنوع چمن های مصنوعی بسیار زیاد شده است . به دلیل گستردگی و تنوع برای سلیقه های مختلف قابل دسترس می باشد.

مجموعه افرا چمن محصولات با ضمانت و با کیفیت و با بهترین متریال و در عین حال با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی شهر زیبای شیراز قرار میدهد. شما می توانید از این مجموعه با خیالی اسوده و مطمعن خرید کنید.

مزیت های استفاده از چمن مصنوعی در شیراز

استان فارس شاهد تغییرات اقلیمی گسترده است و این استان در منطقه خشک واقع شده است. در سال های اخیر شاهد اتمام منابع سفره های زمینی آب هستیم.

از مزیت های مهم چشم گیر استفاده چمن مصنوعی در استان فارس صرف جویی در مصرف آب می باشد. این گیاهان پلیمری برای زنده ماندن نیاز به نور و آب ندارند. این گیاهان مصنوعی فقط بای شستن و زودن گرد و غبار نیاز به آب دارند.

از مزیت های دیگر استفاده از چمن مصنوعی صرفه جویی در اقتصاد و زمان می باشد این گیاهان نیاز مثل گیاهان طبیعی نیاز به کود دهی، سم پاشس و مراقبت و نگهداری زیاد ندارند.

چمن مصنوعی عایق صدا و گرما می باشد. پس این الیافت های مصنوعی سبب کاهش مصرف انرژی می شوند.

خزان چمن طبیعی در فصل پاییز و زمستان فرامیرسد. در حالی که استفاده از چمن مصنوعی یک فضای همیشه سبز را به شما می دهد.این ویژگی به دلیل مقاومت و ماندگاری بالای این محصولات در برابر رطوبت و اشعه مضر فرابنفش می باشد.

چمن مصنوعی را می توان در هر فضایی نصب کرد و محدودیت مکان برای نصب آن نداریم.

برخی از افراد نسبت به گیاهان طبیعی آلرژی دارند . چمن های مصنوعی حساسیت زا نیستند و به این دسته از افراد کمک می کند تا بتوانند از زیبایی های طبیعی بدون وجود هیج گونه آلرژی بهره ببرند.

نصب چمن مصنوعی در شیراز

 برای نصب چمن مصنوعی در شیراز، در متراژهای پایین مثل تراس یا بالکن های کوچک می توانید نصب را خودتان با رعایت نکات آموزشی نصب در وب سایت مجموعه افرا چمن انجام دهید. یا در صورت تمایل می توانید از نصاب های این مجموعه استفاده کنید ولی برای متراژهای بالا توصیه می شود حتما از یک نصاب کمک بخواهید. توصیه می شود سطح زیرین که چمن میخواهد روی آن نصب شود دارای شیب باشد که در هنگام بارندگی یا شست و شوی آب بتواند برحتی از سوراخ های پوشش بکینگ خارج شود. همچنین از چسب مرغوب که در گرما مقاومت دارد و باز نمی شود برای نصب استفاده کنید.

چمن طبیعی در درجات بالای گرما دچار پژمردگی و آسیب می شود. مقاومت چمن های مصنوعی در برابر گرما و حرارت بسیار زیاد است و استفاده از این گیاهان مصنوعی در آب وهوای گرم و خشک مثل شهر شیراز بسیار به صرفه می باشد.

 توصیه می شود برای ماندگاری و طول عمر بیشتر چمن در اوج گرما روی چمن مصنوعی را آبپاشی کنید. همچنین اگر فضای شما زیاد نیست در اوج تابش خورشید می توانید بر روی چمن یه کاور بکشید. در مکان هایی که چمن زیاد در معرض نور خورشید می باشد بهتر است از رنگ روشن این چمن های برای بازتاب بیشتر گرما استفاده کنیم. همچنین باید چمن که تهیه می کنید از بهترین مواد و متریال تولید شود. جنس پلیمر پلی اتیلن در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

توصیه می شود در روزهای داغ تابستانی و در ساعاتی از روز که اشعه خورشید بیشتر به زمین میرسد مثلا سر ظهر تردد روی چمن مصنوعی ورزشی برای کاهش استهلاک به حداقل برسد.

از نگهداری وسایلی که جاذب گرما هستند مثل وسایل فلزی که براحتی گرما را انتقال می دهند بر روی چمن خودداری کنید.

شست وشوی چمن مصنوعی در شیراز

با رعایت نکات لازم می توان ماندگاری و طول عمر چمن را افزایش دهیم. شست و شوی چمن مصنوعی باید با آب انجام شود در صورت وجود مواد شیمیایی بر آن بهتر است از شوینده های ملایم استفاده کنید. گاهی اوقات می توان از ترکیب سرکه و آب برای زودن مواد روغنی و چربی استفاده کرد. برای تمیز کردن چمن مصنوعی می توانید از جاروهای پلاستیکی استفاده کنید و توصیه می شوداز وسایل تیز استفاده نکنید چون احتمال پارگی و آسیب دیدنوجود دارد. در روزهای زمستان و بارندگی بهتر است برای تمیز کردن برف روی چمن از پاروهای پلاستیکی استفاده کنید.

خرید چمن مصنوعی ارزان و با کیفیت در شیراز

نکته که در خرید چمن در ابتدا باید به آن توجه کرد شرایط اقلیمی ناحیه مورد نظر می باشد. میدانیم شیراز دارای روزهای گرم در تابستان و روزهای سرد در زمستان است. مجموعه افرا چمن با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی هر استان خیال مشتریان را از خرید چمن مصنوعی با دوام و ماندگار راحت میکند و چمن مصنوعی با بهترین مواد و متریال با کیفیت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. هدف مجموعه افرا چمن جلب رضایت و دائمی بودن مشتریان می باشد. شما می توانید با خرید آنلاین از این مجموعه چمن ارزان و با کیفیت تهیه نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا