چمن مصنوعی منزل

آیا به دنبال ایده های جدید برای تزیین منزل خود هستید؟! آیا دوست دارید سلیقه خود را به دیگران نشان دهید؟! آیا می خواهید محیطی پر از آرامش را در منزل خود خلق کنید؟! بی شک بهترین روش استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در منزل است. این چمن با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند فضای داخلی منزل شما را متحول کند و حس آرامش را در فضای اطراف شما به وجود بیاورد. امروزه، طراحان داخلی به سمت استفاده از المان های سبز در محیط متمایل شده اند. یکی از دلایل اصلی آن این است که سبک زندگی آپارتمانی به ویژه در شهرهای بزرگ سبب کاهش فضای سبز شده است. با توجه به این موضوع که فضای سبز نقش بسیار مهمی در کاهش استرس دارد، وجود این المان ها می تواند به ثبات خلق و خود ایجاد آرامش کمک کند.

اثرات وجود فضای سبز در محیط اطراف

قبل از آنکه به توصیف ویژگی های خرید چمن مصنوعی برای منزل بپردازیم، ابتدا بهتر است نگاهی به اثرات وجود این محصول در محیط اطراف داشته باشیم. همانطور که می دانید این چمن ظاهری مشابه به چمن طبیعی دارد. همین امر سبب می شود وقتی به آن نگاه می کنید، مغز شما تصور کند که در فضایی سبز قرار گرفته است و این موضوع می تواند فواید زیادی را به همراه داشته باشد. برخی از این فواید به شرح زیرند:

  • فضای سبز در محیط اطراف به کاهش استرس کمک می کند.
  • فضای سبز در محیط اطراف بر بهبود عملکرد اثر می گذارد.
  • فضای سبز در محیط اطراف به بهبود خلقیات کمک می کند.

در واقع؛ تمامی این موارد سبب شده اند که افراد استفاده از چمن مصنوعی را مورد توجه قرار دهند. اما اکنون سوال این است که از چمن مصنوعی منزل در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟!

چمن مصنوعی منزل یا قالیچه!

اگر برای اتاق خواب یا اتاق کودک خود به دنبال قالیچه هستید، باید بدانید چمن مصنوعی منزل یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید به کار ببرید. شاید بگویید شما می خواهید قالیچه بخرید تا ضربه گیر باشد و اگر کودک زمین خورد و یا چیزی از دست خودتان افتاد نشکند! در همین جا به شما می گوییم این چمن قدرت ضربه گیری بسیار بالایی دارد و اگر کودک بر روی آن زمین بخورد، الیاف آن به قدری نرم و منعطف هستند که نیروی کوبشی را جذب می کنند و اجازه نمی دهند این نیرو به بدن کودک آسیب وارد.

از طرفی دیگر، استفاده از چمن مصنوعی به عنوان قالیچه به حس آرامش و رشد شناختی کودک و افرادی که در آن محیط حضور دارند کمک می کند. وجود چمن مصنوعی به عنوان المانی سبز در محیط سبب می شود که فشار خون شما پایین بیاید و هرگز احساس استرس و اضطراب نداشته باشید. در نتیجه، شما می توانید در محیطی مملو از آرامش به کارهای خود برسید. استفاده از چمن مصنوعی به عنوان موکت ایده ای جدید و جذاب است که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما از این چمن استفاده کنید می توانید حسن سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید!

از چمن مصنوعی منزل در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی از کارکردهای ویژه این چمن استفاده در  اتاق به عنوان فرش و یا قالیچه است. بهتر است بدانید که از چمن مصنوعی منزل در فضاهای دیگری نیز می توان استفاده کرد که به شرح زیر هستند:

  • چمن مصنوعی را می توانید در تراس منزل خود استفاده کنید.
  • چمن مصنوعی را می توانید بر روی یکی از مبل های خود استفاده کنید و مبل چمنی بسازید. این مبل را می توانید به کارهایی اختصاص دهید که نیاز به تمرکز دارند، مانند مطالعه!
  • چمن مصنوعی را می توانید به عنوان رانر بر روی میز ناهارخوری خود استفاده کنید!
  • چمن مصنوعی را می توانید برای پوشش کف کمدها به کار ببرید.
  • چمن مصنوعی را می توانید به عنوان پادری در جلوی درب ورودی منزل خود استفاده کنید.

همچنین، شما می توانید از این چمن در فضاهای دیگری در منزل خود استفاده کنید! توصیه می کنیم همین الان به محیط اطراف خود نگاه کنید و ببینید چه فضاهایی وجود دارند که می توان با استفاده از این چمن آنها را پوشش داد!

ویژگی های چمن مصنوعی منزل

اگر اکنون می خواهید برای خرید این چمن اقدام کنید، باید به ویژگی های خاص آن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را سفارش دهید و رضایت کاملی از آن داشته باشید. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

  • چمن مصنوعی منزل می تواند الیاف بلند و یا کوتاه داشته باشد. این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد. اما با توجه به این موضوع که چمن مصنوعی با الیاف کوتاه مانند موکت به نظر می رسد، بهتر است حداقل ارتفاع برای چمن مصنوعی 25 میلیمتر باشد تا حس خوشی را در محیط تداعی کند.
  • چمن مصنوعی که در محیط خانه خود به کار می برید می تواند بهاره یا پاییزه باشد و این موضوع نیز به سلیقه شما بستگی دارد. دوست دارید چمن شما مشابه به چمنی باشد که در ابتدای بهار روییده است یا مشابه به چمن های فصل پاییز باشد؟!
  • چمن مصنوعی که در محیط خانه خود به کار می برید می تواند چمنی با تراکم پایین باشد. زیرا تردد در خانه زیاد نیست و این چمن تحت فشار زیادی قرار ندارد.

بنابراین، توصیه می شود قبل از آنکه برای خرید اقدام کنید ویژگی های چمن مورد علاقه خود را یادداشت کنید و سپس چمن مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت چمن مصنوعی منزل

ایده های استفاده از چمن مصنوعی منزل به حدی شگفت انگیز است که کسی نمی تواند به سادگی از کنار آن بگذرد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که دست به کار شوید و چمن مصنوعی منزل را خریداری کنید. اکنون ممکن است در مورد قیمت چمن مصنوعی سوال داشته باشید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم قیمت چمن مصنوعی به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس نخ و ارتفاع الیاف بستگی دارد. به همین دلیل برای استعلام قیمت باید با شرکت افرا چمن در ارتباط باشید.

برای خرید چمن مصنوعی منزل به کجا مراجعه کنم؟

آیا تصمیم گرفته اید که با استفاده از چمن مصنوعی منزل فضای اطراف خود را متحول کنید؟! پس ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که برای خرید این چمن به کجا باید مراجعه کنید. شما می توانید چمن مورد نیاز خود را از تمامی مراکز معتبری که در کار خرید و فروش چمن فعالیت دارند تهیه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که در زمان خرید باید از فروشنده گارانتی دریافت نمایید. همچنین، می توانید سوالات خود را از مشاوران فروش بپرسید تا با دیدی باز اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا