هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال

چمن مصنوعی فوتبال یکی از محصولاتی است که در زمین های مدرن امروزی مورد توجه دارد. پس از آنکه فیفا چمن مصنوعی فوتبال را مورد تایید قرار داد، ورزشگاه های معتبر در سراسر دنیا استفادده از این چمن را شروع کردند. در واقع، باید بدانید که این چمن ویژگی های زیادی دارد و همین امور سبب شدند چمن مصنوعی ورزشی به عنوان جایگزینی برای چمن طبیعی معرفی گردد. به همین دلیل جای تعجب نیست که شاهد سوالاتی نظیر هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال باشیم. در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد فاکتورهای تاثیر گذار بر هزنیه نصب چمن مصنوعی فوتبال در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های چمن مصنوعی فوتبال

قبل از آنکه در مورد هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال صحبت کنیم، بهتر است نگاهی به ویژگی های این چمن داشته باشیم. اولین و شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی چمن مصنوعی قابلیت استفاده از آن در تمامی شرایط آب و هوایی است. شما می توانید چمن مصنوعی را در شهرهای بسیار گرم، شهرهای بسیار سرد و یا شهرهایی با آب و هوای معتدل به کار ببرید. این چمن همواره در زیر پای ورزشکاران سبز خواهد ماند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

مسئله دیگری که سبب شده است استفاده از چمن مصنوعی مورد توجه قرار گیرد، مقاومت آن در برابر نیروی پای ورزشکارانی است که بر روی آن می دوند. چمن طبیعی ساختار بسیار ظریفی دارد و پس از دویدن ورزشکاران بر روی آن از بین می رود. اما الیاف چمن مصنوعی به صورتی متراکم در کنار هم قرار گرفته اند و همین موضوع سبب شده است که مقاومت آنها بالا برود. به طور متوسط شما می توانید 6 سال از این چمن در محیط ورزشی استفاده کنید و این موضوع نیروی محرکی شده است که صاحبان زمین های ورزشی چمن مصنوعی را برای پوشش زمین های خود سفارش دهند. اکنون بهتر است به موضوع هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال بپردازیم.

هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال

عوامل مختلفی هستند که بر هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال اثر می گذارند که در ادامه آنها را مشخص می کنیم.

لایه ژئوتکس

برای اینکه در مورد هزنیه نصب چمن مصنوعی فوتبال صحبت کنیم، باید بدانیم که در زمان نصب از چه موادی استفاده می شود. شما برای نصب چمن مصنوعی نیازمند لایه ژئوتکس هستید. این لایه ابتدا بر روی زمین پهن می شود و قابلیت نرمی و انعطاف پذیری چمن مصنوعی را افزایش می دهد. بنابراین، نصب لایه ژئوتکس یکی از مواردی است که بر هزنیه نصب چمن مصنوعی فوتبال اثر می گذارد. هر چقدر که اندازه زمین ورزشی بیشتر باشد، شما به لایه ژئوتکس بزرگتری نیاز دارید و باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

چمن مصنوعی

یکی دیگر از مواردی که بر هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال اثر می گذارد، نصب چمن مصنوعی است. پی از نصب لایه ژئوتکس در زمین فوتبال، نوبت به نصب چمن مصنوعی فوتبال می رسد. کسی که وظیفه نصب این چمن را بر عهده دارد باید لایه های چمن مصنوعی را به صورت مرتبط، بدون هیچ گونه جا فتادگی و یا چین خوردگی، بر روی لایه ژئوتکس نصب کند. این موضوع نیاز به دقت و مهارت بسیار زیادی دارد و همین امر بر هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال اثر می گذارد. در زمان نصب چمن مصنوعی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • چمن مصنوعی در قسمت های انتهایی زمین باید به درستی صورت گیرد و هیچ گونه بی نظمی و یا بیرون زدگی نباید وجود داشته باشد.
  • چمن مصنوعی باید به گونه ای نصب شود که مشخص نباشد بر روی لایه دیگری قرار گرفته است. به عبارت دیگر روش نصب این چمن به گونه ای است که ببیننده باید در نگاه اول تصور کند که این چمن به تازگی از زمین روییده است و ظاهری سبز و زیبا دارد.

استفاده از سیلیس و گرانول

یکی دیگر از مواردی که بر هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال اثر می گذارد، استفاده از سیلیس و گرانول است. سیلیس و گرانول از متریال های مهم زمین های ورزشی به شمار می روند. چمن مصنوعی فوتبال چمنی است که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه و فشار آسیب نمی بیند. با این وجود استفاده از سیلیس و گرانول سبب می شود که الیاف چمن مصنوعی حالتی مقاوم و ایستا به خود بگیرند و این امر در افزایش طول عمر چمن مصنوعی فوتبال اهمیت بسیار زیادی دارد.

بنابراین، در زمان نصب چمن مصنوعی در زمین های ورزشی باید به استفاده از سیلیس و گرانول توجه شود. سیلیس و گرانول طبق اصول خاصی در میان الیاف چمن مصنوعی تزریق می شوند و نصاب آموزش دیده تلاش می کند تا با رعایت این اصول به زیبایی و افزایش دوام چمن مصنوعی کمک کند. بنابراین، وقتی می خواهید چمن مصنوعی را برای زمین ورزشی خود سفارش دهید، باید هزینه تزریق سیلیس و گرانول را در کنار موارد دیگر برای محاسبه هزینه نصب چمن مصنوعی مد نظر داشته باشید. توجه به این موارد سبب می شود که نگاهی واقع بینانه به هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال داشته باشید و بودجه کافی را برای اینکار در نظر بگیرید.

سخن پایانی

تا بدینجا تلاش کردیم تا شما را با روش محاسبه هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال آشنا شدیم. بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که برای نصب چمن مصنوعی باید از افراد حرفه ای و آموزش دیده در این زمینه کمک بگیرید و هرگز به افرادی که در این کار تخصص ندارند، اما هزینه پایین تری را پیشنهاد می دهند اعتماد نکنید. این امر سبب می شود چمن مصنوعی با ترکیبی بسیار نادرست در زمین ورزشی شما نصب شود و این موضوع می تواند باعث ناراحتی و یا حتی دلزدگی شما شود.

همچنین، بهتر است که شما از متریال های با کیفیت برای زمین ورزشی خود استفاده کنید. ضرب المثلی انگلیسی در این باره می گوید پول زیادی ندارم که چیزهای ارزان بخرم! در واقع، این ضرب المثل به طور ضمنی به ما می گوید اگر می خواهید محصولی بادوام داشته باشید و با خیالی راحت از آن استفاده نمایید حتما از متریال های با کیفیت استفاده کنید. این کار سبب می شود زمین ورزشی شما برای مدت های طولانی زیبا و قابل استفاده باشد و این هدفی است که تمامی صاحبان زمین های ورزشی به دنبال آن هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا