چمن مصنوعی در مشهد

 اقلیم آب و هوایی شهر مقدس مشهد متغیر است و به همین دلیل در هر فصلی از سال آب و هوای مخصوص همان فصل را دارد. در مجموع این کلان شهر دارای آب و هوای سرد و خشک می باشد. این شهر زیبای توریستی اصولا در اواخر بهار هم هوای خشکی دارد و دمای هوا در تابستان تا بالای 40 درجه سانتی گراد هم میرسد و گرمای طاقت فرسا و آزار دهنده ای دارد.  از طرفی کاهش ذخایر آبی در این استان باعث کاهش رویش گیاهان طبیعی  و استفاده آنها را در فضاسازی این شهر توریستی شده است. در سال های اخیر استفاده از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی مقرون به صرفه ترین راه  از هر نظر می باشد. استفاده از چمن مصنوعی تا حد زیادی به مشکل کم آبی کمک شایانی می کند. اط سرفی این گیاهان مصنوعی در اب و هوای سرد و خشک شهر شیراز نسبت به چمن طبیعی مقاومت و ماندگاری بالاتری دارند و در برابر آفتاب و گرما پوسیده و زرد نمی شوند. و استفاده از این گیاهان مصنوعی باعث صرف جویی در زمان و انرژی می شود. مجموعه افرا چمن در این مقاله قصد دارد اطلاعات لازم را برای خرید چمن مصنوعی خوب در اختیار عزیزان شما قرار دهد.

مزایای خرید چمن مصنوعی در مشهد

پول پس انداز کردن در این اوضاع اقتصادی نابسامان کاری بسیار خرمندانه است. شما با خرید چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی هزینه آب کمتری خواهید داشت و علاوه بر آن هزینه های جانبی مثل کود دهی و سم پاشی یا استفاده از یک باغبان برای نگهداری از آنها ندارید. از طرفی در وقت خود هم صرفه جویی کرده اید به دلیل اینکه این گیاهان مصنوعی نیاز به مراقبت سختی ندارند. چمن مصنوعی به دلیل نگهداری آسان مناسب افراد سالخورده می باشد که می توانند با کمترین زحمت  حس خوب زبیعت را در محل زندگی شان تداعی کنند.

همچنین این گیاهان قابلیت ترمیم دارند یعنی هر زمانی که یک قسمت از آنها خراب شد فقط می توانید آن قسمت را ترمیم کنید و نیاز نیست کل چمن مصنوعی را تعویض کنید.

این چمن ها طیف گسترده ای از رنگ و مدل را دارا هستند پس شما با هر سلیقه ای می توانید چمن مورد نظر خود را خریداری کنید.  چمن های مصنوعی بر طبق کاربرد به دو دسته ورزشی و تزئینی تقسیم می شوند.

چمن مصنوعی در هر مکانی قابل نصب می باشد. این الیافت پلیمری دارای مقاومت بالا در برابر اشعه uv خورشید و ماندگاری بالایی در برابر رطوبت دارند به همین محدودیت مکان برای استفاده از آن ها نداریم و می توانیم در رستوران ها، باکن، تراس، هتل ها، مکان های ادارای و تجاری، کفپوش پشت بام و یا زمین های فوتبال ، محل بازی کودکان در پارک ها و یا  مهد کودک ها استفاده کرد.  چمن مصنوعی خاصیت ایمنی و ضربه گیر بودن بالایی دارد.

نرمی و انعطاف پذیری چمن مصنوعی از چمن طبیعی بیشتر است. و نصب این الیافت مصنوعی بسیار آسان می باشد.

چمن های مصنوعی غیر قابل اشتعال هستند و دارای مواد رنگ زا و سمی نیستند. جنس چمن مصنوعی بسیار مهم می باشد.

قیمت چمن مصنوعی در مشهد

فاکتورهای بسیار مهمی وجود دارند که بر روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر میگذارند این فاکتورها شامل:

جنس الیافت به کار رفته در چمن مصنوعی و مواد تشکیل دهنده این الیافت: این بر اساس اینکه در آنها نایلون، پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن  به کار رود متفاوت می باشد. هر چه متریال به کار رفته با کیفیت تر باشد قیمت چمن هم بیشتر می باشد.

تراکم الیافت هم در قیمت چمن مصنوعی موثرمی باشد. هر چه قدر الیافت تراکم بیشتری داشته باشد گرانتر می باشند.

اشکال چمن مصنوعی هم باعث تفاوت قیمت در الیافت مصنوعی مشود. هر چقدر اشکال پیچیده تر باشند قیمت بیشتر است.

چمن مصنوعی های مصنوعی در ارتفاعات مختلفی بر اساس کارایی متفاوت تولید می شوند. ر چقدر ارتفاع چمن بیشتر باشد الیافت به کار رفته درآن بیشتر و چمن گرانتر می باشد.

 تراکم الیافت، نوع بافت، جنس الیافت و ارتفاع آنها در وزن الیافت موثر می باشند و می توان گفت هر چقدر وزن چمن صمنوعی بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود.

کشور سازنده و تولید کننده چمن مصنوعی هم در قیمت این الیافت پلاستیکی و زیبا موثر می باشند. اصولا ربندهای خارجی از برندهای ایرانی گرانتر می باشند.

خنک کردن چمن مصنوعی در روزهای گرم در مشهد

در روزهای گرم و داغ تابستانی تابش اشعه uv خورشید در اوج تابش خود قرار دارد توصیه می شود در این روزها و در ساعات اوج تابش خورشید  برای ماندگاری چمن در سالیان سال چمن مصنوعی را آبپاشی کنید یا اگر چمن شما در مساحت کم می باشد بر روی آن کاور بکشید. و از قرار دادن وسایلی که جاذب گرما هستند بر روی آن خودداری کنید. 

نحوه اندازه گیری چمن مصنوعی

یکی از سوالاتی که برای خریداران چمن مصنوعی مطرح است چگونگی اندازه گیری مساحت زمینی است که میخواهند آنرا با چمن مصنوعی مفروش کنند. مجموعه افرا چمن در این قسمت نکاتی را عنوان می کند که شما را در انجام این امر و صرفه جویی در زمان یاری دهد.

عرض های چمن مصنوعی تزئینی 2 یا 4 متری می باشد  و طول های آن 15 یا 25 متر می باشد و عرض های چمن مصنوعی ورزشی به دلیل کاربرد در مساحت بزرگتر بیشتر و تقریبا در حدود 4 متر و طول 50 متر می باشند. برای اندازه گیری مساحت مکان مورد نظرتان کافی است طول و عرض مکان را اندازه گیری کنید. مثلا اگر عرض 4 متر و طول شما 6 متر می باشد مساحت شما 4×2 یعنی شما به 8 متر چمن مصنوعی نیاز دارید. همیشه در هنگام خرید چمن مصنوعی توصیه می شود 10 سانتی متر از  ضلع طولی بیشتر سفارش دهید چون ممکن است در هنگام اندازه گیری چمن یا برای نصب آن دچار خطا شوید و با این کار شما با خیال شما از خریدتان راحت می باشد.

خرید چمن مصنوعی ارزان در مشهد

مجموعه افرا چمن با فروش آنلاین چمن مصنوعی در ساسر کشور و با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مشهدی های عزیز می باشد. با انتخاب مجموعه افرا چمن می توانید با خیالی آسوده و مطمعن از خرید خود چمنی با کیفیت و با بهترین متریال و مواد و با  ماندگاری بالا تهیه نمایید. برای خرید چمن توجه کنید که مشهد دارای تابستان های گرم و داغ و زمستان های سرد می باشد. چمن مصنوعی باید مقاومت بالایی در برابر اشعه نور خورشید و رطوبت داشته باشد.

نصب چمن مصنوعی در مشهد

بعد از اندازه گیری چمن زمین چمن و انتخاب چمن مناسب و با کیفیت نوبت به نصب آن میرسد. نصب چمن در مساحت های کم و در صورت نداشتن قناسی کار راحتی است. اما در صورت وجود انحنا و پرتی و برای زمین های بزرگ افرا چمن توصیه میکند از یک نصاب کمک بگیرید.  اگر اندازه زمین شما 2/2 در 3/2 می باشد می توانید بخشی را توسط سنک های تزئینی یا قلوه سنگ و… پر کنید یا می توانید از گلدان های طبیعی نیز استفاده کنید. و توجه شود در هنگام توسط خودتان یا نصاب به شیب زمینی که میخاهیم آنرا کفپوش کنیم توجه کنیم . شیب زمین باعث می شود در هنگام بارندگی یا در صورت ریختن آب بر روی چمن مصنوعی آب براحتی از سوراخ های موجود در لایه های زیرین کفپوش خارج شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا