چمن مصنوعی نواری

چمن مصنوعی نواری یکی از محصولات ویژه بازار است که برای استفاده به عنوان چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک پیشنهاد می شود. امروزه، مشتریان به این نتیجه رسیده اند زیبایی محیط اطراف آنها نقش بسیار مهمی در افزایش روحیه دارد، به همین تلاش می کنند تا از المان های مناسب برای زیبایی محیط استفاده نمایند. فضای بین سنگ یکی از فضاهایی است که چمن طبیعی به سختی در میان آن رشد می کند و همین امر سبب می شود که این فضا خالی بماند و با خس و خاشاک پر شود. اما استفاده از چمن مصنوعی نواری گزینه ای هوشمندانه است که تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارد.

آیا چمن مصنوعی با سنگ همخوانی دارد؟

یکی از سوالاتی که در زمان خرید چمن مصنوعی نواری پرسیده می شود در زمینه همخوانی رنگ چمن با رنگ سنگ است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم رنگ سبز چمن مصنوعی تزئینی با طیف گسترده ای از رنگ ها همخوانی دارد و همین امر سبب شده است استفاده از این چمن مورد توجه قرار گیرد. رنگ هایی را که می توانید در کنار رنگ سبز به کار ببرید به شرح زیرند:

  • رنگ آبی
  • رنگ زرد
  • رنگ قرمز
  • رنگ طوسی
  • رنگ قهوه ای
  • رنگ بژ
  • رنگ مشکی

همانطور که متوجه شده اید، شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای از چمن مصنوعی در فضای خارج از خانه و بین سنگ استفاده کنید و حسن سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید.

چرا چمن مصنوعی نواری؟

اگر می خواهید فضای بین سنگ را متحول کنید، می توانید چمن مصنوعی نواری را سفارش دهید و آن را برش دهید و به اندازه فضای بین سنگ در بیاورید. اما این کار می تواند برای شما دشوار باشد. زیرا برش زدن چمن مصنوعی یک کار تخصصی است که اگر به درستی صورت نگیرد سبب می شود چمن مصنوعی هدر رود. گاهی ممکن است این برش ها کوچک و گاهی بزرگ باشند. به همین دلیل چمن به صورت همگون در فضای بین سنگ قرار نمی گیرد و این امر می تواند زیبایی بصری را تحت تاثیر قرار دهد.

برای رفع این مشکل شما باید از افراد متخصص کمک بگیرید. اینکار نیز می تواند هزینه های زیادی را در بر داشته باشد و این امر برای بسیاری از افراد خوشایند نیست! برای جلوگیری از بروز تمامی این مشکلات، استفاده از چمن مصنوعی نواری ایده ای هوشمندانه است. این چمن از کارخانه به اندازه فضای بین سنگ برش خورده است و مشتریان می توانند به راحتی آن را در فضای بین سنگ مورد استفاده قرار دهند!

ویژگی های چمن مصنوعی نواری

اکنون که با کارآیی چمن مصنوعی نواری آشنا شده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این چمن چه ویژگی هایی دارد! در پاسخ به این سوال باید بگوییم گه این چمن دارای ویژگی های زیر است:

  • چمن مصنوعی فضای بین سنگ با ارتفاع الیاف 25 تا 35 میلی متر تولید می شود. این ارتفاع سبب می شود تا الیاف از فضای بین سنگ مشخص شوند و این موضوع می تواند نقش موثری در زیبایی بصری محیط داشته باشد.
  • چمن مصنوعی فضای بین سنگ باید تراکم بالایی داشته باشد. تراکم بالا یکی از موارد حیاتی است. زیرا این امر از فرسودگی الیاف چمن مصنوعی پیشگیری می نماید و می تواند به طور مستقیم بر طول عمر چمن مصنوعی نواری تاثیر بگذارد.
  • چمن مصنوعی فضای بین سنگ رنگ سبز یکدستی دارد و وقتی در فضای بین سنگ به کار برده می شود مانند چمن طبیعی به نظر می رسد.
  • چمن مصنوعی بین سنگ وزن بسیار سبکی دارد. در نتیجه شما می توانید این چمن را به راحتی خریداری کنید و با خود به محل مورد نظر ببرید.

همانطور که متوجه شده اید ویژگی های این چمن به قدری چشمگیر هستند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. همین امر سبب شده است این محصول به یکی از محصولات پر فروش بازار چمن مصنوعی تبدیل شود.

روش نصب چمن مصنوعی نواری

یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از چمن مصنوعی نواری مورد توجه قرار گیرد روش نصب بسیار ساده آن است. برای نصب این چمن باید به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا فضای بین سنگ را تمیز می کنید و هر چیزی را که در این فضا قرار گرفته است خارج می کنید.
  • سپس چمن مصنوعی را با استفاده از چسب دو قلو به سطح زمین می چسبانید.

به همین سادگی! در واقع، شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن فضای حیاط خود را متحول کنید!

روش شستشو چمن مصنوعی نواری

یکی از سوالاتی که در مورد این چمن زیاد پرسیده می شود در مورد نحوه شستشو آن است. بهتر است بدانید شستشو این چمن بسیار ساده است و شما به سادگی می توانید این چمن را تمیز کنید و آلودگی ها را از سطح آن بزدایید. این چمن با آبشویی تمیز می شود. در نتیجه هر زمان که حیاط را می شویید، می توانید با آب این چمن را تمیز کنید.

خرید چمن مصنوعی نواری

ویژگی های این چمن به قدری زیاد هستند که هرگز نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. به همین دلیل جای تعجب نیست همین الان تصمیم بگیرید تا این محصول را سفارش دهید و فضایی خاص و منحصر به فرد را در اطراف خود خلق کنید. اگر می خواهید برای خرید این محصول اقدام کنید، باید آن را از مراکز معتبر سفارش دهید تا اطمینان داشته باشید که این چمن کیفیت بسیار بالایی دارد.

افرا چمن یکی از شرکت های معتبری است که انواع چمن مصنوعی تزیینی، ورزشی و نواری را با کیفیت بسیار بالا به مشتریان عرضه می کند. کارشناسانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند، تجربه بسیار زیادی در زمینه خرید، فروش چمن مصنوعی دارند و می توانند به شما کمک کنند تا با توجه به محیط مورد نظر بهترین چمن را سفارش دهید. شما می توانید با متخصصان این مرکز در تماس باشید و از آنها بخواهید بهترین محصول را به شما معرفی کند.

خلق محیط امن با چمن مصنوعی

در پایان به شما یادآور می شویم خلق محیطی امن یکی از مواردی است که تمامی افراد در این دوران باید به آن توجه داشته باشند و این چیزی است که شما می توانید با چمن مصنوعی احساس کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا