نصب فنس چمنی

یکی از محصولات جالب و زیبا برای استفاده در زیبا سازی محوطه ها فنس چمنی هستند. این فنس ها را به صورت مستقل و یا در کنار چمن مصنوعی تزئینی در حیاط خانه، تراس، پشت بام و محوطه انواع زمین های ورزشی و تفریحی میتوان استفاده کرد. با استفاده در اطراف استخر یا باغ هم میتوان مانع دید افراد شد و هم از ورود به محوطه جلوگیری کرد. نصب فنس چمنی نیز کار ساده ای است که در ادامه به آن می پردازیم.

فنس چمنی
نصب فنس چمنی

راهنمای نصب فنس چمنی

به دو طریق برای نصب فنس چمنی اقدام کرد. نخست اگر محوطه از قبل دارای توری فلزی و فنس باشد. در این صورت فقط کافی است برای قسمت مورد نظر الیاف مصنوعی تهیه کنید و روی آن نصب کنید.

حالت دوم میتوانید از فنس های چمنی آماده استفاده کنید. نصب توری چمنی آماده کار تخصصی تری است و لازم است که توسط کارشناس با تجربه این کار انجام شود.

برای نصب فنس چمنی به روش زیر عمل میکنیم:

  1. محوطه ای که قصد نصب فنس چمنی دارید را مشخص کنید. مرزهای مورد نظر را مشخص کنید که مشخص شود چه مقدار مصالح و چند متر فنس چمنی لازم دارید.
  2. فنس های چمنی نیاز به پایه هایی برای استقرار دارند. در گام دوم محل این پایه ها را تعیین کنید و میله ها را در آنجا فرو کنید.
  3. پس از نصب پایه ها توری چمنی را به میله ها متصل کنید و کار تمام است.

ساختار فنس چمنی چیست؟

پانل های فنس چمنی ساخته شده از سیم های فولادی هستند که توسط الیافی از جنس PVC پوشیده شده اند. این پوشش ها که معمولا یا چمن مصنوعی یا گل های زینتی هستند در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و دچار پوسیدگی نمی شوند. همچنین به رطوبت نیز مقاوم اند و در باران و برف ماندگاری کاملی دارند.

فنس های چمنی در حال حاضر در دو نوع چشمه 5 در 5 و چشمه 4 در 4 در دسترس هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا