خرید چمن مصنوعی مغازه

آیا دوست دارید فضای کسب و کار خود را برای جذب مشتری متحول سازید؟! آیا تمایل دارید تغییرات عمده ای را در مدل کسب و کارتان در مقایسه با رقبایتان به وجود آورید؟! آیا می خواهید فضایی را ایجاد کنید که مشتریان با آرامش خرید کنند؟! شما برای رسیدن به تمامی اهدفتان به خرید چمن مصنوعی برای کف مغازه نیاز دارید. چمن مصنوعی یکی از بهترین کالاهایی است که می تواند حس خوبی را در محیط به وجود بیاورد و به افراد کمک کند تا کار خود را از دریچه متفاوت بنگرند. به همین دلیل، امروزه بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا از چمن مصنوعی در محیط های کاری خود استفاده می کنند. اگر می خواهید با ویژگی های چمن مصنوعی برای کف مغازه آشنا شوید، در ادامه این گزارش همراه با ما باشید.

چرا چمن مصنوعی برای کف مغازه؟!

قبل از آنکه به ویژگی های چمن مصنوعی تزئینی برای کف مغازه بپردازیم، شاید این سوال برای شما پیش بیاید چرا باید از چمن مصنوعی استفاده کنیم؟! اگر به چمن مصنوعی نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که ظاهری مشابه به چمن طبیعی دارد. اما چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی دارای ویژگی های زیر است:

  • چمن مصنوعی در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.
  • وقتی روی چمن مصنوعی راه می روید آسیب نمی بیند و یا خراب نمی شود.
  • برای نگهداری از چمن مصنوعی به انواع کود شیمیایی نیاز ندارید.
  • چمن مصنوعی نیاز به آبیاری ندارد و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • چمن مصنوعی با کیفیت از مواد آنتی باکتریال ساخته شده است و همین امر اجازه نمیدهد آلودگی ها بر روی چمن مصنوعی تجمع یابند.

در نتیجه، همانطور که متوجه شده اید شما با استفاده از این چمن می توانید به موارد زیادی دست پیدا کنید که با استفاده از چمن طبیعی دست نیافتنی هستند.

چمن مصنوعی برای کف مغازه استرس را کاهش می دهد!

جالب است بدانید تحقیقات مدرن نشان می دهند بسیاری از افرادی که می خواهند برای خرید اقدام کنند، استرس را تجربه می کنند. همین امر بر فرآیند خرید اثر می گذارد و باعث می شود افراد خرید خود را به تعویق بیاندازند. استفاده از المان های طبیعت در محیط مغازه باعث کاهش استرس می شود. به همین دلیل امروزه کسانی که به مشتریان خود اهمیت ویژه ای می دهند از چمن مصنوعی برای کف مغازه استفاده می کنند. در واقع، رنگ سبز چمن مصنوعی و ظاهر آن که مشابه به چمن طبیعی است باعث می شود مشتریان استرس کمتری را احساس کنند و این امر می تواند منجر به افزایش فروش شود.

ویژگی های چمن مصنوعی برای کف مغازه

اکنون که با فواید چمن مصنوعی برای کف مغازه آشنا شده اید ممکن بخواهید برای خرید این چمن اقدام کنید. اما قبل از خرید باید موارد متعددی را مد نظر داشته باشید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • چمن مصنوعی که برای استفاده در مغازه مورد استفاده قرار می گیرد باید تراکم بالایی داشته باشد. این امر سبب می شود که چمن مصنوعی در برابر کوبش و فشار آسیب نبیند و این امر اهمیت بسیار زیادی در افزایش طول عمر چمن مصنوعی دارد.
  • ارتفاع الیاف چمن مصنوعی برای استفاده در مغازه می تواند بین 25 تا 35 میلی متر باشد. همچنین، شما می توانید از چمن مصنوعی با الیاف 10 تا 15 میلی متر استفاده کنید. اما باید بدانید الیاف 10 تا 15 میل باعث می شوند که چمن مصنوعی ظاهر موکت به خود بگیرد. بنابراین، اگر تمایل دارید از چمن مصنوعی استفاده کنید که مشابه به چمن طبیعی باشد ارتفاع الیاف چمن باید 25 میل به بالا باشد.
  • شما می توانید با توجه به سلیقه و ترجیحات خود از چمن مصنوعی بهاره و یا پاییزه برای خرید چمن مصنوعی برای کف مغازه استفاده کنید.

طول عمر چمن مصنوعی

یکی از سوالات پرتکرار کسانی که می خواهند چمن مصنوعی برای کف مغازه را سفارش دهند در مورد طول عمر این چمن است! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چمن مصنوعی حداقل 4 تا 6 سال طول عمر دارد. همچنین، اگر از این چمن به درستی استفاده شود، طول عمر آن به 10 سال نیز می رسد. در حقیقت همانطور که متوجه شده اید خرید چمن مصنوعی برای مغازه سرمایه گذاری دراز مدت است. شما می توانید از چمن مصنوعی برای جذب مشتریان خود استفاده کنید و با توجه به این موضوع که طول عمر آن زیاد است این امر به نفع شما خواهد بود.

روش شستشو چمن مصنوعی برای کف مغازه

شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه چمن مصنوعی را که در کف مغازه پهن شده است بشوییم! نگران نباشید! این کار بسیار ساده است. شما می توانید با دستمال خیس سطح چمن مصنوعی را تمیز کنید. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم الیاف چمن مصنوعی آنتی باکتریال هستند و در نتیجه نیاز به مواد شوینده نیست. پس از تمیز کردن توصیه می شود با جارو تی بر خلاف الیاف چمن بکشید. این امر سبب می شود تا الیاف چمن مصنوعی حالت ایستا به خود بگیرند و همین موضوع طول عمر چمن مصنوعی را افزایش می دهد.

نصب چمن مصنوعی

بهتر است بدانید نصب چمن مصنوعی روش خاصی دارد و شما چمن مصنوعی را در کف مغازه پهن نمی کنید. برای نصب چمن ابتدا لایه ژئوتکس نصب می گردد. پس از آن چمن مصنوعی با استفاده از نوارهای چسب به سطح لایه ژئوتکس متصل می گردد. لایه ژئوتکس انعطاف پذیری چمن مصنوعی را افزایش می دهد و این امر نقش بسیار مهمی در احساس حس لطافت در زمان راه رفتن بر روی این چمن دارد.

افرا چمن، شرکتی حرفه ای در زمینه خرید، فروش و نصب چمن مصنوعی

افرا چمن یکی از شرکت هایی است که تجربه بسیار زیادی در زمینه خرید، فروش و نصب چمن مصنوعی دارد و کالاهایی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریانش عرضه می کند. شما می توانید نمونه کارهای این شرکت را بر روی وب سایت مشاهده کنید. تجربه، زیبایی و کیفیت سبب شده اند که نام این شرکت در ذهن مشتریان ثبت شود و مشتریان برای خرید به آن اعتماد کنند. اگر شما به دنبال زیباسازی محیط هستید، می توانید به فروشگاه افرا چمن مراجعه نمایید و چمن های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا