خرید چمن مصنوعی در تبریز

فروش انواع چمن مصنوعی در تبریز با افراچمن.

چمن مصنوعی در تبریز

شهر تاریخی تبریز دارای آب‌وهوای سرد و خشک هست. تبریز معروف به شهر بی گدایان، روزهای خشک و کم‌بارانی در تابستان و روزهای سرد و طولانی در زمستان دارد. بر طبق گفته کارشناسان شهرداری تبریز به دلیل بارش کم باران در این شهر، بیشتر منابع آب خام صرف فضای سبز و آبیاری چمن‌ها می‌شود. از طرفی ذخایر آبی در این شهر روبه اتمام است. ازاین‌رو اغلب ناگزیر به حذف چمن طبیعی از زندگی خود شده‌اند. استفاده از چمن مصنوعی تزئینی بهترین راه ممکن برای حل این مشکل می باشد. چمن مصنوعی نیاز به آبیاری ندارد و در صرف جویی آب کمک شایانی میکند و در عین حال شما می توانید از فضای سرسبز لذت ببرید. در ادامه مجموعه افرا چمن شما را با مزایای این گیاهان سبز بیشتر آشنا میکند و شما برای خرید چمن مصنوعی با کیفیت و در عین حالا ارزان راهنمایی میکند.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در تبریز

 از مزایای دیگر استفاده از چمن مصنوعی در تبریز صرف جویی در مصرف انرژی می باشد. چمن مصنوعی در برابر ورود و خروج صدا جلوگیری می کند. پس شما با استفاده این الیافت سبز می توانید از سرو صدای فضای شهری و ماشینی بیرون هم خلاص شوید. از طرفی با توجه بر سرمای زیاد این شهر در زمستان بهترین وسیله برای عایق گرما است. در واقع شما هدر رفتن گرمای کمتری در منزل دارید ودر نتیجه آن پول کمتری هم برای مصرف گاز می دهید.

چمن طبیعی دارای هزینه زیادی برای نگهداری است. علاوه بر آبپاشی شما نیاز به باغبانی دارید که به طور مداوم از این گیاهان سبز طبیعی مراقبت کند مثلا به موقع سم پاشی و کود دهی کند. اما استفاده از چمن مصنوعی نیاز به مراقبت و نگهداری نمیخواهد و شما فقط یکبار برای خرید آن هزینه می کنید.

چمن مصنوعی در برابر سرما و نور uv خورشید بسیار مقاوم و دارای ماندگاری بالایی می باشد. پس شما با خرید چمن مصنوعی در سالیان سال از زیبایی آن لذت ببرید.

استفاده از این گیاهان سبز پلاستیکی در هر مکانی ممکن است و به شما می توانید با ایده هایی متفاوت دراستفاده از آن ها با کمترین هزینه دکوراسیونی مدن و لاکچری به خود هدیه دهید. پس برای خرید این الیافت های پلیمری سبز درنگ نکنید.

کاربرد چمن مصنوعی در تبریز

چمن مصنوعی کاربردهای مختلفی از جمله ورزشی و تزئینی دارند.که نوع الیافت استفاده شده در موارد مصرف تزئینی و ورزشی با هم متفاوت است. علاوه بر آن مثلا الیافت سبز مصنوعی تزئینی نیز انواع مختلفی در طرح، جنس، تراکم و رنگ دارد.

چمن های ورزشی همانطور که از اسمشان مشخص است برای سالن های ورزشی استفاده می شود مثل زمین های فوتبال و یا فوتسال و غیره. چمن مصنوعی ورزشی یک ضربه گیر عالی برا دوستداران ورزش می باشد و از صدمات فیزیکی شدید جلوگیری می کند.

چمن های تزئینی کاربرد زیادی در طراحی و دیزاین نمای خارجی و داخلی ساختمان دارند. استفاده از گیاهان سبز در سال های اخیر در دکوراسیون بسیار افزایش یافته است.

در اغلب رستوران و تالارها این گیاهان سبز مصنوعی استفاده می شوند ونمایی لاکچری و شیک و در عین حال بسیار زیبا و لذت بخش را ایجاد کرده اند.

این الیافت پلاستیکی برای مفروش کردن بالکن، تراس ، حیاط، بین موزاییک، روف گاردن و دیوار سبز بسیار استفاده می شوند.

استفاده از چمن مصنوعی سبز در مدارس و مکان های آموزشی نشاط را به دانش آموزان منتقل میکند و فضای آموزشی از یک محیط کسل کننده و خسته کننده به محیطی جذاب و دوست داشتنی تبدیل میکند.

از مصرف چمن مصنوعی در مهد کودک ها، محل بازی کودکان و یا اتاق آنها غافل نشوید. سرسبزی و نشاطی که در چمن مصنوعی سبز وجود دارد به بچه ها منتقل می شود و به شکوفایی استعداد و آرامش آنها در محیطی که زندگی می کنند کمک شایانی می کند. علاوه بر آن .چمن مصنوعی با ضربه گیری بالا رنگ شمیایی ندارند و حساست زا نیستند و بسیار نرم و منعطف پذیر و مناسب برای کودکان می باشند.

قیمت چمن مصنوعی در تبریز

قیمت چمن مصنوعی بر اساس جنس الیافت، تراکم و ارتفاع الیافت انواع مختلفی دارد. توجه کنید همیشه گران بودن دلیل بر کیفیت بالا نیست و ارزان بودن هم دلیل بر بی کیفیتی نیست. کیفیت چمن با قیمت آن همیشه باید متناسب باشد.

شما باید با توجه به شرایط آب و هوایی تبریز چمنی را انتخاب کنید که در برابر سرمای تو گرمای تبریز مقاوم و دارای ماندگاری بالایی باشد. افرا چمن در کنار شما عزیزان می باشد. شما می توانید با استفاده از مطالب موجود در سایت و یا مشاوره با کارشناسان در این زمینه به طور کامل و جامع برای خرید خود آگاهی پیدا کنید.

خرید چمن مصنوعی در تبریز

بعد ازانتخاب چمن نوبت به خرید آن می رسد. تمامی محصولات افرا چمن با بالاترین کیفیت و با بهترین متریال و مواد اولیه در سایت این فروشگاه این مجموعه موجود می باشند. شما برای خرید چمن مصنوعی ارزان و با کیفیت در تبریز می توانید از این مجموعه بصورت آنلاین یا تلفنی و تماس با کارشناسان مجرب ثبت سفارش دهید. هدف مجموعه افرا چمن جلب رضایت و دائمی بودن مشریان می باشد. این مجموعه با سابقه طولانی آماده ارائه خدمت به مردم در سرتاسر کشور می باشد. افرا چمن نمایندگی خرید چمن مصنوعی بصورت آنلاین در تبریز می باشد.

اجرای چمن مصنوعی در تبریز

بعد از انتخاب و خرید چمن مصنوعی نوبت به نصب آن در مکان مورد نظر می رسد. نصب چمن مصنوعی بسیار آسان می باشد. مجموعه افرا چمن با آموزش های کلیدی در وبسایت مجموعه و یا تماس با کارشناسان مجموعه این امکان را به فرد می دهد تا چمن مصنوعی را نصب کنند. در غیر این صورت شما می توانید برای نصب از یک نصاب کمک بگیرید.

نگهداری و شست وشوی چمن مصنوعی در تبریز

چمن مصنوعی نیاز به نگهداری خاصی ندارد. اما می توان با رعایت نکات لازم عمر و ماندگاری چمن مصنوعی سبز را بالا ببریم. برای تمیز کردن چمن مصنوعی کافی است از یک دسمال مرطوب و یا آب استفاده کنیم و یا در صورت لزوم می توانیم از شوینده های ملایم استفاده کنیم. آب موجود روی آنها از سوراخ های لایه زیرین چمن خارج می شود. در صورت نشستن برف بر روی آنها از پاروها و یا بیل های پلاستیکی استفاده کنید. برای تمیز کردن اَشغال می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. از وسایل تیز برنده برای تمیز کردن استفاده نکنید چون ممکن است موجب پارگی و آسیب چمن شوند.

در روزهای گرم می توانید برای طول عمر بیشتر روی چمن مصنوعی را آبپاشی کنید. برای مکان هایی که بیشتر در معرض نور مستقیم خورشید هستند از رنگ روشن چمن استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا