قیمت و خرید چمن مصنوعی در مازندران

فروش چمن مصنوعی در مازندران با افراچمن.

چمن مصنوعی در مازندران

در سال های اخیر استفاده از چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی در شهرهای شمالی ایران بسیار رواج پیدا کرده است. این شهرها مخصوصا مازندران بیشتر به دلیل طبیعت بکر و سرسبز خود سالیانه توریست های زیادی را به خود جذب می کنند. به دلیل گسترش سبک زندگی ماشینی و کمبود آب و کاهش باران، بیشتر شهرهای شمالی ایران برای حفظ طبیعت سرسبز خود به خرید چمن مصنوعی سبز روی آورده اند. علاوه بر مشکل کمبود آب بسیاری از افراد استفاده از چمن مصنوعی در ویلاهای شخصی خود به دلیل نگهداری آسان آن، به چمن طبیعی ترجیح می دهند و امروزه استفاده از چمن مصنوعی در مازندران با استقبال بسیار زیادی موجه شده است. مجموعه افرا چمن با ارائه خدمات و محصولات مرغوب با گارانتی معتبر و با تیم تخصصی در زمینه فروش و نصب چمن مصنوعی به مردم عزیز استان مازندران آماده خدمت رسانی می باشد.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در مازندران

از مهم و ترین اصلی ترین مزیت استفاده از چمن مصنوعی صرف جویی در منابع آّبی و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد. وقتی از چمن مصنوعی استفاده می کنید نیاز به آبیاری و نور برای زنده ماندن این الیافت پلاستیکی ندارید. هم چنین این الیافت عایق صدا هستند و باعث می شوند صدا از خارج ساختمان و یا از داخل ساختمان عبور نکند. پس علاوه برزیبایی ظاهری باعث آرامش شما هم می شوند. همچنین در گرمای زیاد روزهای تابستان و یا روزهای سرد زمستان در شهر مازنداران عایق بسیار خوبی برای گرما می باشد. در واقع شما شهروندان محترم مازندرانی با خرید چمن مصنوعی سهم بزرگی از جلوگیری از اتلاف منابع طبیعی و آبی کشور ایفا می کنید.

مازندران بسیار سرسبز است اما استفاده از چمن طبیعی زحمت و هزینه های خود را مثل کود دهی، سم پاشی و غیره شامل می شود. اما در مقابل چمن مصنوعی هزینه نگهداری ندارد و فقط شما برای خرید آن هزینه می کنید. پس با خرید چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری بلند مدت و دوسر سود را دارید.

چمن مصنوعی بسیار مقاوم تر و متراکم تر از چمن طبیعی می باشد . همچنین ذارای الیافت سنتزی بسیار نرمی می باشند و ضربه گیری عالی برای مکان های ورزشی و یا محل بازی کودکان دلبند شما در مازندران می باشد.

این گیاهان مصنوعی سبز در برابر نور خورشید در روزهای داغ مازندران بسیار مقاوم می باشند. علاوه بر آن قابلیت مشتعل شدن در برابر آنش را ندارند و گسترش نمی یابند.

با زهکشی های تعبیه شده در لایه زیرین این الیافت آب براحتی از آنها خارج می شود و مقاوت بالایی در برابر رطوبت و تغییرات اقلیمی مازندران دارند.

چمن مصنوعی قابلیت اجرا در هر مکانی را دارد . طول عمر این الیافت بسیار زیاد است. پس مازدرانی های عزیز دست بجنانید و با خرید چمن مصنوعی شادی و طراوت همیشگی را به خانه خود هدیه دهید.

در مناطق شمالی کشور و مازندران بارش باران زیاد است. در هنگام بارش باران استفاده از چمن طبیعی موجب ایجاد گل و لای میشود. استفاده از چمن مصنوعی این مشکل را برای شما حل می کند. چمن مصنوعی در برابر بارش باران و رگبار تگرگ بسیار مقاوم می باشند.

کاربرد چمن مصنوعی در مازندران

چمن مصنوعی انواع و کاربردهای مختلفی دارد و به دو دسته تقسیم می شوند:

چمن مصنوعی تزیینی: چمن مصنوعی سبز که برای تزئین وزیبایی دیزاین در مکان های مختلف استفاده می شود و انواع مختلفی بر اساس تراکم، جنس، ارتفاع الیافت دارد.

چمن مصنوعی ورزشی: برای مکان‌ها و سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

 چمن مصنوعی تزئینی از جذاب ترین محصولات برای تغییر دکوراسیون داخلی و خارجی اماکن عمومی و یا اختصاصی تجاری و فرهنگی و مسکونی می باشد. در سال های اخیر استفاده از چمن مصنوعی باعث انقلابی در طراحی دیزاین شد. با استفاده از این گیاهان سبز سنتزی دکوراسیونی مدرن و لاکچری را به خود هدیه دهید. و طبیعت را به خودتان و خانوادتان هدیه دهید.

مازندان شهری بسیار سرسبز و دارای طبیعت بکری می باشد. استفاده از چمن طبیعی در همه ی مکان های این شهر امکان پذیر نیست. اما چمن مصنوعی این امکان را به شما میدهد که این طبیعت بکر را در هر مکانی که می خواهید برای خود تداعی کنید. چمن مصنوعی تزئینی در تراس، بالکن، پاسیو، حیاط منزل و پارکینگ، دور اسخر، ورودی تالارها ورستوران ها ، مفروش کردن پشت بام، پوشش دیوار سبز، محل نگهداری حیوانات خانگی و یا هر مکانی طبق ایده خودتان قابل استفاده می باشد.

کاربرد چمن ورزشی هم همانطوری که اسمش پیداست برای زمین های ورزشی و سالن های مختص ورزشکاران با خاصیت ضربه گیری و همچنین برای ایجاد روحیه و تقویت قوا و روحیه آنها در حین تمرین بسیار مناسب می باشد.

قیمت چمن مصنوعی در مازندران

عوامل گوناگونی بر روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر گذار هستند که آنها را در این مقاله بررسی می کنیم. برند و یا کشورسازنده چمن مصنوعی بسیار مهم است. برندهای خارجی در برابر برندهای ایرانی کیفیت بالاتری دارند آما به علت وجود تحریم ها در دسترس نمی باشند. تراکم و ارتفاع الیافت عامل دیگری است که در قیمت نهایی چمن تاثیر گذار می باشد. هر چقدر چمن مصنوعی متراکم تر و دارای الیافت بیشتری باشد قیمت آن هم به تبع ار آن گرانتر می باشد. توجه شود هر گران بودی نشانی از کیفیت بالای محصول نیست. جنس محصول بسیار مهم است. چمن های مصنوعی از جنس پلی اتیلن بسیار شبیه به چمن طبیعی می باشند . الیافتی از این جنس مناسب روزهای داغ و گرم مازندران در تابستان و روزهای سرد و بارانی در زمستان می باشد.

فروش چمن مصنوعی در مازندران

فروش چمن مصنوعی یا توجه به تغییرات جغرافیایی و اقلیمی مازندران بسیار مهم می باشد. مازندرانی های عزیز باید چمنی خریدار کنند که دارای ماندگاری بالا در برابر نور خورشید و رطوبت داشته باشد.

 حال سوال اینجاست: چمن مصنوعی را از کجا تهیه کنیم؟ جواب سوال شما یک کلمه است. ” شرکت افرا چمن “

این شرکت با بهره گیری از جدیدترین محصولات و با مرغوب ترین کیفیت وبیا گاراتی معتبر در عین حال مناسب ترین قیمت در زمینه فروش و نصب سابقه طولانی دارد. شما بار خرید از این مجموعه می توانی با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مازندرانی های محترم می توانند با خرید انلاین از وبسایت مجموعه و یا با تمس با کادر تخصصی این مجموعه محصول خود را با نازل ترین قیمت و با ضمانت نامه معتبر سفارش دهند.

شست و شوی چمن مصنوعی در مازندران

در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است هر چند وقت یکبار بر اساس نیاز چمن را برس بکشید تا الیافت چمن مصنوعی کوبیده نشود و حالت شاداب تری به خود بگیرد.

اجسام تیز و برنده بر روی سطح چمن نکشید چون موجب پارگی و آسیب دیدگی چمن می شود. در روزهای گرم چمن را آبپاشی کنید و سعی کنید از رنگ چمن روشن برای جذب کمتر نور خورشید استفاده کنید. همچنین در روزهای برفی از پاروهای پلاستیکی استفاده کنید.
آب بهترین شوینده برای تمیز کردن لکه و گرد و غبار از چمن مصنوعی می باشد. و با استفاده از جاروهای باغبانی می توانید خاشاک و اشغال های چمن مصنوعی را تمیز کنید.
برای مکان هایی پر رفت و آمد چمن مرغوب و با کیفیت تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا