چمن مصنوعی برای کافی شاپ

آیا شما دوست دارید آخر هر هفته به کافی شاپ بروید؟! آیا تمایل دارید که فضای کافی شاپ به فضای طبیعت نزدیک باشد و حس خوشی را در شما به وجود بیاورد؟! بهتر است بدانید که شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی کافی شاپ فضای کافی شاپ خود را به طور کلی دگرگون سازید. امروزه، در کافی شاپ های بزرگ دنیا از چمن مصنوعی تزئینی استفاده می شود و همین امر بر افزایش مشتریان کافی شاپ بسیار تاثیر گذار است. بنابراین، اگر شما نیز تمایل دارید تا کافی شاپ تان از رقبایتان برجسته شود باید به استفاده از چمن مصنوعی توجه داشته باشید!

ویژگی ها چمن مصنوعی کافی شاپ

اگر اکنون شما اغوا شده اید که برای خرید این چمن اقدام کنید، باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. توجه به این موارد سبب می شود تا بهترین محصول را سفارش دهید و از خرید چمن مصنوعی رضایت کاملی داشته باشید. در ادامه به ویژگی های چمن مصنوعی کافی شاپ می پردازیم.

به تراکم چمن توجه داشته باشید!

بهتر است بدانید توجه به تراکم چمن یکی از مواردی است که تمامی افراد در زمان خرید این چمن باید به آن توجه داشته باشند. توصیه می شود برای خرید چمن مصنوعی چمنی را انتخاب کنید که تراکم بالایی داشته باشد. تراکم بالای چمن مصنوعی سبب می شود تا قدرت چمن در برابر ضربه و کوبش افزایش پیدا کند و این امر نقش بسیار مهمی در طول عمر چمن مصنوعی دارد.

رنگ چمن مصنوعی کافی شاپ را با توجه به فضای کافی شاپ انتخاب کنید!

همانطور که می دانید امروزه چمن مصنوعی در مدل های مختلف چمن مصنوعی بهاره و چمن مصنوعی پاییزه در بازار موجود است. چمن مصنوعی بهاره رنگ سبز و روشنی دارد و مانند چمنی است که در ابتدای فصل بهار روییده است. اما چمن مصنوعی پاییزه طول عمر چمن طبیعی را نشان می دهد و در آن از برگ های نسکافه ای و زرد استفاده شده است. شما باید با توجه به دکوراسیون غالب کافی شاپ خود یکی از این چمن ها را انتخاب کنید. در این مرحله توصیه می شود با افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. زیرا اگر چمن مصنوعی را به درستی انتخاب نکنید، این چمن نمی تواند فضای کافی شاپ شما را تحت تاثیر قرار دهد و ممکن است شما از خرید خود دلزده شوید.

به ارتفاع برگ های چمن مصنوعی توجه داشته باشید!

یکی دیگر از مواردی که توصیه می شود در زمان خرید چمن مصنوعی کافی شاپ مد نظر قرار دهید، ارتفاع برگ های چمن مصنوعی است. بهترین ارتفاع الیاف برای استفاده از چمن مصنوعی در فضای کافی شاپ 25 تا 35 میلی متر است. هر چقدر ارتفاع برگ های چمن مصنوعی بیشتر باشد، حس طبیعت بیشتر در فضا تداعی می شود. در نتیجه؛ شما باید با توجه به سلیقه و دکوراسیون کافی شاپ بهترین گزینه را انتخاب کنید و در فضای کافی شاپ مورد استفاده قرار دهید.

آیا باید از سیلیس و گرانول در چمن مصنوعی کافی شاپ استفاده کنیم؟

سیلیس و گرانول از جمله محصولاتی هستند که در میان برگ های چمن مصنوعی تزریق می شوند و حالت ایستا به آن ها می دهند. همچنین، سیلیس و گرانول بر طول عمر چمن مصنوعی اثر می گذارند و طول عمر چمن مصنوعی را بالا می برند. استفاده از سیلیس و گرانول در محیط هایی پیشنهاد می شود که فشار و کوبش زیاد است. به طور مثال، در زمین های ورزشی مانند زمین فوتبال و زمین فوتسال که فشار وارده بر سطح چمن مصنوعی بالاست باید از سیلیس و گرانول استفاده شود. اما این مواد هرگز برای استفاده در چمن مصنوعی  کافی شاپ مناسب نیستند. بنابراین، در پاسخ به سوالی که در ابتدای این متن به آن اشاره شد باید بگوییم که سیلیس و گرانول هرگز در میان برگ های چمن مصنوعی کافی شاپ استفاده نمی شوند!

روش شستشو چمن مصنوعی کافی شاپ

با توجه به این موضوع که حفظ نظافت در محیط کافی شاپ اهمیت بسیار زیادی دارد، کسانی که می خواهند چمن مصنوعی کافی شاپ را سفارش دهند در مورد نظافت این چمن سوال می پرسند. بهتر است بدانید که نظافت چمن مصنوعی بسیار ساده است و شما به سادگی می توانید از پس آن بر بیایید. برای شستشو این چمن می توانید با دستمال خیس سطح چمن مصنوعی را تمیز کنید. همچنین، باید بدانید که برای تمیز کردن این چمن نیاز به مواد شوینده نیست. پس از آن باید با جارو تی بر خلاف الیاف چمن مصنوعی بکشید. این کار استقامت برگ های چمن مصنوعی را بالا می برد و حالت ایستا به آن می دهد.

همچنین، شما می توانید برای تمیز کردن چمن مصنوعی کافی شاپ از دستگاه واتر جت استفاده کنید. این دستگاه آب و هوا را با یکدیگر ترکیب می کند و به صورت پودری بر روی سطح چمن مصنوعی می ریزد. این آب پودری شده می تواند به عمق چمن مصنوعی نفوذ کند و آن را تمیز نماید.

معرفی انواع چمن مصنوعی کافی شاپ

اکنون که با ویژگی ها و فواید بی شمار استفاده از این چمن در فضای کافی شاپ آشنا شده اید، ممکن است تصمیم بگیرید و چمن مصنوعی مورد نیاز خود را سفارش بدهید. بهتر است بدانید که شما می توانید از چمن های زیر در فضای کافی شاپ استفاده کنید:

  • چمن مصنوعی مدل رویال بلژیکی
  • چمن مصنوعی مدل مگنولیا
  • چمن مصنوعی مدل فیروزه

همچنین، برای آشنایی با چمن های دیگری که در فضای کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرند، می توانید به فروشگاه شرکت افرا چمن سر بزنید!

قیمت چمن مصنوعی کافی شاپ

اکنون دیگر شما می دانید که با استفاده از چمن مصنوعی کافی شاپ می توانید فضای خاص و دلپذیری را به وجود بیاورید. به همین دلیل باید هر چه زودتر برای خرید این چمن اقدام نمایید. بی شک، یکی از سوالات شما در مورد قیمت این چمن است! فاکتورهای مختلفی بر قیمت چمن مصنوعی اثر می گذارند که از مهمترین آنها می توان به جنس نخ چمن، تراکم الیاف، تعداد لایه های بکینگ و ارتفاع الیاف اشاره کرد. به همین دلیل برای استعلام قیمت باید با مراکز معتبر مانند شرکت افرا چمن در تماس باشید.

شرکت افرا چمن

شرکت افرا چمن یکی از شرکت های معتبری است که در زمینه خرید، فروش و نصب چمن مصنوعی فعالیت دارد. متخصصانی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند مشاوره های تخصصی برای خرید چمن مصنوعی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند و به شما کمک می کنند تا بهترین محصول را سفارش دهید. تمامی مشتریان هوشمند قرن بیست و یکم به دنبال خرید محصولات مناسب با مشاوره های تخصصی هستند و این چیزی است که در شرکت افرا چمن به آن توجه می شود! با خرید از شرکت افرا چمن می توانید لذت خرید چمن مصنوعی را از عمق جان احساس کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا