چمن مصنوعی برای پارکینگ

امروزه، اتومبیل به بخش بسیار مهمی از زندگی انسان ها تبدیل شده است. به همین دلیل تقریبا تمامی آپارتمان ها دارای پارکینگ هستند تا از این وسایل ارزشمند نگهداری کنند. با توجه به این موضوع که فضای پارکینگ اغلب در زیر ساختمان ها قرار دارد، بسیاری از افراد تلاش می کنند تا با استفاده از المان های مناسب فضای داخلی پارکینگ را متحول سازند. بی شک، خرید چمن مصنوعی برای پارکینگ یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند به زیباسازی این محیط کمک کند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی محیط پارکینگ اهمیت می دهید باید در زمان خرید چمن مصنوعی به موارد متعددی توجه داشته باشید.

ویژگی های چمن مصنوعی برای پارکینگ

امروزه، تمامی افراد قبل از خرید کالای مورد نظر، ابتدا در مورد ویژگی های آن جستجو می کنند. این امر به آنها کمک می کند تا خرید امن و لذت بخشی را تجربه کنند. اگر شما نیز می خواهید برای خرید چمن مصنوعی اقدام کنید، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • چمن مصنوعی تزئینی که برای پارکینگ انتخاب می شود باید متراکم باشد. این امر یکی از مهمترین موضوعاتی است که تمامی افراد باید به آن توجه داشته باشند. با توجه به این موضوع که ماشین از روی چمن رد می شود، اگر متراکم نباشد به زودی آسیب می بیند و غیر قابل استفاده می شود. به همین دلیل تمامی افراد باید در زمان خرید چمن مصنوعی برای پارکینگ این موضوع را مد نظر قرار دهند.
  • پیشنهاد می شود الیاف چمن مصنوعی بین 25 تا 35 میلی متر باشد. البته از چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف کوتاه تر نیز می توان استفاده کرد. اما اگر بخواهید از این چمن در فضای بین سنگ که در پارکینگ به کار رفته است استفاده کنید، رعایت ارتفاع الیاف اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • بکینگ و یا لایه زیرین چمن مصنوعی که در این فضا مورد استفاده قرار می گیرد باید چند لایه باشد. این امر به مقاومت برگ های چمن مصنوعی کمک می کند و حالت ایستای آنها را حفظ می کند.

اگر بخواهیم به ویژگی های چمن مصنوعی برای پارکینگ یک نگاه کلی داشته باشیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تراکم بالا
  • بکینگ چند لایه
  • ترجیحا ارتفاع الیاف 25 تا 35 میلی متر ( از چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف پایین نیز می توان استفاده کرد)

روش نصب چمن مصنوعی برای پارکینگ

یکی از سوالاتی که در مورد چمن مصنوعی برای استفاده در فضای پارکینگ زیاد پرسیده می شود در مورد روش نصب آن است. بهتر است بدانید که برای نصب این چمن در فضای پارکینگ باید از لایه ژئوتکس استفاده شود. این لایه انعطاف پذیری چمن مصنوعی را بالا می برد و این امر نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر چمن مصنوعی دارد. پس از آنکه لایه ژئوتکس بر روی زمین پهن شد، چمن مصنوعی با استفاده از نوارهای چسب به این لایه متصل می گردد. در پایان، چمن مصنوعی با استفاده از دستگاه فرچه زنی فرچه می خورد تا الیاف آن حالت ایستای خود را حفظ کنند!

طول عمر چمن مصنوعی برای پارکینگ چقدر است؟

هیچ کس دوست ندارد کالایی را خریداری کند که به زودی ظاهر خود را از دست بدهد و بی قواره شود. این امر در مورد چمن مصنوعی نیز صدق می کند. بهتر است بدانید که طول عمر چمن مصنوعی به طور کلی 5 تا 6 سال است. اما هر چقدر که فشار و کوبش بر روی سطح چمن بیشتر باشد، این محصول آسیب بیشتری می بیند.  با توجه به این موضوع که در فضای پارکینگ ماشین های زیادی تردد می کنند و وزن آنها زیاد است، طول عمر چمن مصنوعی می تواند بین 4 تا 5 سال باشد. پس از آن این چمن باید تعویض شود.

روش شستشو چمن مصنوعی برای پارکینگ

شاید بتوان گفت یکی از دغدغه های بسیار مهم کسانی که می خواهند این چمن را سفارش دهند در مورد روش شستشو چمن مصنوعی برای پارکینگ است! باید بدانید که این دغدغه و نگرانی بی مورد است و شما به سادگی می توانید چمن مصنوعی خود را تمیز کنید. برای شستشوی چمن مصنوعی برای پارکینگ می توانید از آب استفاده کنید. با توجه به این موضوع که الیاف چمن مصنوعی از جنس مواد آنتی باکتریال هستند و آلودگی ها را در خود نگه نمی دارند، نیازی به استفاده از شوینده نیست.

شستشوی چمن مصنوعی با استفاده از دستگاه واتر جت!

همچنین، برای شستشو این چمن می توانید از دستگاه واتر جت استفاده نمایید. دستگاه واتر جت دستگاهی است که آب و هوا را با یکدیگر ترکیب می کند و سپس به صورت پودری بر روی سطح چمن مصنوعی می ریزد. همین امر قدرت نفوذ آب را بالا می برد و آلودگی ها را از عمق چمن مصنوعی بیرون می کشد. توصیه می شود در زمان شتسشو دست خود را در زاویه 30 درجه با زمین نگه دارید، تا فشار آب به الیاف چمن مصنوعی آسیب وارد نکند. در نتیجه، همانطور که متوجه شده اید شستشو این چمن کار ساده ای است و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد.

قیمت چمن مصنوعی برای پارکینگ

اکنون که با ویژگی های خاص این چمن آشنا شده اید، بی شک این سوال برایتان پیش می آید که قیمت چمن مصنوعی برای پارکینگ چقدر است. باید بدانید که پاسخ به این سوال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال تراکم چمن چقدر است؟ از کدام نخ در ساخت این چمن استفاده شده است ( نخ ایرانی یا هلندی)؟ لایه زیرین چمن مصنوعی چند لایه است؟ ارتفاع الیاف این چمن چند میلی متر است؟ پاسخ به تمامی این سوالات در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند. به همین دلیل شما برای استعلام قیمت، باید به مراکز معتبر بروید.

چمن مصنوعی برای پارکینگ را از کجا بخریم؟

اگر می خواهید چمن مصنوعی برای پارکینگ را سفارش دهید، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. هرگز به مراکزی که اعتبار کافی را ندارند مراجعه نکنید. زیرا ممکن است محصولات بی کیفیتی را به شما بفروشند و همین امر باعث می شود از خرید چمن مصنوعی دلزده شوید.

شرکت افرا چمن

شما می توانید انواع چمن مصنوعی مورد نیاز خود را از شرکت افرا چمن خریداری کنید. این شرکت تجربه زیادی در زمینه خرید، فروش و نصب چمن مصنوعی دارد و به شما کمک می کند تا با خرید چمن مصنوعی با کیفیت حس خوبی را تجربه کنید.

 همچنین، شما می توانید مشاوره های لازم را برای خرید و نصب چمن مصنوعی از متخصصان این مرکز دریافت نمایید. همانطور که می دانید، این مشاوره ها به شما کمک می کنند تا چمن مصنوعی را با توجه به ویژگی های محیط انتخاب کنید و این موضوع سبب می شود تا در پایان رضایت کاملی از خرید چمن مصنوعی داشته باشید. شرکت افرا چمن می تواند وظیفه نصب چمن مصنوعی را در پروژه های شما بر عهده گیرد و کاری زیبا و با کیفیت را به شما ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا