چمن مصنوعی ویلا

چمن مصنوعی برای ویلا

چمن مصنوعی ویلا یکی از مهمترین فاکتور هایی است که در طراحی فضای سبز در ویلاها به آن اهمیت ویژه ای داده می شود. چمن مصنوعی تزئینی علاوه بر اینکه باعث ایجاد فضای سبز میشود بلکه برخلاف چمن طبیعی دردسرهای نگهداری را نخواهد داشت و سال های سال میتوان از این محصول استفاده کرد.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در ویلا

خرید چمن مصنوعی برای استفاده در ویلا مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  • صرفه جویی و کاهش مصرف آب و انرژی
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • کاهش هزینه های نگهداری از ویلا
  • سرسبزی در تمام فصول
    کاهش آلودگی محیطی
  • افزایش زیبایی و قیمت ویلا

ماندگاری و طول عمر بالای چمن مصنوعی

چمن مصنوعی به نسبت چمن طبیعی دوام بالاتری دارد. چرا که چمن طبیعی دردسر هایی همچون آفت زدن و خشک شدن و زردی را دارد. اما اینگونه مشکلات در چمن مصنوعی وجود ندارد. چمن های مصنوعی به دلیل مقاومتی که در برابر سرما، گرما و تابش اشعه آفتاب دارند، طول عمر بالایی دارند و چندین سال میتوان از آنها استفاده کرد.

صرفه جویی و کاهش مصرف آب و انرژی

چمن مصنوعی برای نگهداری نیازی به آبیاری ندارد و همین امر در این اوضاع کم آبی مزیت بسیار بزرگی به حساب می آید. در صورتیکه چمن طبیعی هر چند روز یکبار نیاز به آبیاری دارد و اگر اینکار بموقع انجام نشود باعث زرد و خشک شدن چمن میشود. اما در چمن مصنوعی اینگونه مشکلات وجود نخواهد داشت و بدون هیچ گونه آبیاری میتوان از چمن مصنوعی استفاده کرد. فقط هر از گاهی شاید نیاز باشد برای شستشو و خنک نگه داشتن چمن از آب استفاده کرد.

کاهش هزینه های نگهداری از ویلا

چمن طبیعی برای نگهداری هزینه های زیادی همچون کود دادن، هرس کاری، آبیاری، فردی که مدام مراقبت کند و … دارد. اگر هر کدام از این فاکتور ها بخوبی انجام نشود قطعا چمن طبیعی با کیفیتی نخواهید داشت. بخوبی میدانید که انجام این کار ها نیاز به هزینه های زیادی دارد. اما چمن مصنوعی به هیچکدام از این فاکتورها برای نگهداری نیاز ندارد و قطعا در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

کاهش آلودگی محیطی

همانطور که میدانید یکی از شرایط نگهداری از چمن طبیعی استفاده از کود و سموم شیمیایی است تا اینکه حشره و آفات نتوانند به چمن آسیب بزنند. استفاده از این مواد شیمیایی علاوه ایجاد بوی نامطبوع باعث ایجاد حساسیت برای افراد میشود. چمن مصنوعی بدون نیاز به هیچ گونه کود و سموم شیمیایی چندین سال عمر میکند.

افزایش قیمت ویلا و زیبایی آن

اولین فاکتوری که در ویلا به چشم شما می آید ظاهر آن است. داشتن ظاهر زیبا نه تنها باعث ایجاد حس خوب میشود بلکه روی قیمت ملک نیز تاثیرگذار است. با صرف هزینه کم میتوان ارزش ویلای خودرا بالا برد. همچنین لذت بردن از فضایی که با چمن مصنوعی سبزپوش شده قطعا توجه بیشتری را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

سرسبز بودن در تمامی فصول سال

داشتن سرسبزی در تمام فصول سال یک مزیت فوق العاده جذاب است. با استفاده از چمن مصنوعی دبگر نیاز نیست نگران زرد شدن و یا تغییر رنگ چمن باشید چرا که الیاف چمن مصنوعی به گونه ای تولید شده که در برابر شرایط اب و هوایی مختلف مقاوم است و در برابر آفتاب و یا برف و یخبندان تغییر رنگ نخواهد داد.

کاربردهای چمن مصنوعی برای باغ ویلا

چمن نصنوعی مزیت خوبی که دارد این است که قابل استفاده ب ای هر مکانی میباشد. فرقی نمیکند که در اپارتمان های کوچک زندگی میکنید و یا در ویلاهای بزرگ. برای هر منطقه از ویلا میتوان طرح هایمختلفی از چمن مصنوعی را اجرا کرد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

طراحی و محوطه سازی ویلا

در کنار چمن مصنوعی میتوان از ابزار های دیگر نیز استفاده کرد تا زیبایی ویلا چند برابر شود از جمله این ابزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سنگ طبیعی و سنگ نخودی و شنی
  • استفاده از فضای سبز باغچه
  • ساختن استخر
  • استفاده از آلاچیق یا کلبه های کوچک
  • استفاده از چراغ های تزیینی
  • چمن مصنوعی

محوطه سازی ویلا با چمن مصنوعی

یکی از مهمترین قسمت های ویلا فضای بیرونی و در واقع حیاط آن میباشد. این طراحی خاص و چیدمان درست ابزار هاست که باعث میشود فضایی خاص و چشم نواز را خلق شود. قطعا بکی از فاکتور های مهم در حیاط ویلا فضای سبز آن است که میتوان طرح های مختلفی را در آن اجرا کرد. شما در ادامه با طرح هایی که پیشنهاد میشود میتوانید محوطه فوق العاده زیبایی را ایجاد کنید.

چمن مصنوعی برای حیاط ویلا

در حیاط ویلا طرح های مختلفی از چمن مصنوعی را میتوان اجرا کرد که باعث جذابیت فوق العاده ای میشود. قطعا در فصل های گرم سال حیاط ویلا بهترین فضا برای استراحت و دورهمی هاست. پس باید سعی کنید بهترین ها را برای خودتان ایحاد کنید. ایجاد فضاهای سبز با چمن مصنوعی در کنار آلاچیق و نوشیدن یک فنجان چای و یا سرو غذا در کنار دوستان و خانواده و یا خلق فضای ورزشی با استفاده از چمن مصنوعی در حیاط و ایجاد حس شادابی، یک آب تنی حسابی در استخر و لذت بردن ازحاشیه سبز آن از جمله کاربرد های این محصول جذاب است که در ادامه ببشتر به آن پرداخته شده است:

چمن مصنوعی بین سنگ و موزائیک در حیاط ویلا

استفاده از چمن مصنوعی مابین سنگ های حیاط یک ایده بسیار جذاب و پرطرفدار است که امروزه تقریبا در هر ویلایی اجرا میشود. ترکیب سنگ با نوار های چمن مصنوعی باعث میشود که فضای خشک و بی روح به یک فضای سبززیبا و شیک تبدیل شود که باعث جلب توجه هر فردی میشود. برای اجرای درست و اصولی این کار باید ا تفاع مناسب با عمق شیار سنگ ها را انتخاب کرد. معمولا ارتفاع چمن بلید کمی از عمق شیار ها بالاتر بزند تا جلوه ی زیباتری داشته باشد.

چمن مصنوعی طرح شطرنجی برای حیاط ویلا

یکی دیکر از طرح های زیبایی که میتوان با ترکیب سنگ و چمن مصنوعی ایجاد کرد، طرح شطرنجی است. در این طرح چمن مصنوعی بصورت مربعی یا لوزی برش داده میشوند و یکی درمیان در کنار سنک ها قرار میگیرند. برای این طرح از چمن های مختلفی میتوان استفاده کرد. اما لهتر است ارتفاع الیاف با ارتفاع سنگ یمی و کمی بالاتر باشد. حتی میتوان از این طرح در کنار چمن های نواری یا مابینگ سنگ استفاده کرد و بک ترکیب زیبا و خاص را خلق کرد.

چمن مصنوعی برای اطراف استخر ویلا

پوشاندن حاشیه های استخر با استفاده از چمن مصنوعی نمای بسیار زیبایی را بوجود می آورد. رنگ آبی حاشیه های استخر و ترکیب رنگ سبز چمن حس خوبی را به ارمغان می اورد و باعث میشود از آب تنی خود لذت بیشتری ببرید.استفاده از چمن مصنوعی حاشیه استخر علاوه بر اینکه فضای زیبایی را بوجود می اورد مزیت های دیگری نیز دارد. بعد و یا قبل از شنا میتوان روی چمن ها نشست و یا دراز کشید و استراحت کرد. البته نباید از چمن های زبر استفاده کرد چرا که باعث ازار دادن پوست بدنتان میشود. مزیت دیگری که دارد مانع از لیز خوردن افراد میشود و از بروز آسیب جلوگیری میکند.

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن ویلا

یکی از مکان هایی که تردد زیادی در آن انجام میشود تراس ویلا است. پس زیباسازی آن میتواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

گاهی شرایط استفاده از حیاط نیست و نمیتوان از فضای حیاط استفاده کرد. مثلا هوا سرد و یا بارندگی باشد، در اینگونه مواقع بهترین گزینه استفاده از تراس است.

یکی از کاربردهای چمن مصنوعی در ویلا، استفاده از چمن مصنوعی برای تراس و بالکن است. چیدمان میز و صندلی روی چمن و استفاده از باربیکیو برای استراحت و میل کردن غذا و یا نوشیدن چای و قهوه میتواند لحظه های لذت بخشی را برایتان ایجاد کند.

چمن مصنوعی برای روف گاردن ویلا و پشت بام

امروزه استفاده از چمن مصنوعی برای پشت بام ها بسیار مرسوم شده است. طراحان دکوراسیون داخلی معمولا پشت بام منازل و ویلاها را به عنوان یک بخش جدا طراحی میکنند. چرا که وجود روف گاردن شیک و سرسبز خود به تنهایی میتواند یک استراحتگاه بزرگ و خاص برای شما باشد. فضای روف گاردن به دلیل داشتن ارتفاع و بلندی از سطح زمین و دید داشتن به تمام فضای اطراف میتواند جذابیت فوق العاده ای را برایتان ابجاد بکند. داشتن یک استراحتگاه روی پشت بام در مواقعی که نیاز به سکوت و آرامش دارید میتواند گزینه بسیار خوبی باشد. امروزه چمن مصنوعی بصورت های مختلفی روی پشت بام ویلاها و اپارتمان ها اجرا میشود و فضاهای زیبایی را بوجود می آورد. چیدمان چمن مصنوعی به همراه گل و گیاه طبیعی و همچنین ترموود ها یک ترکیب فوق العاده زیباست. استفاده از چمن مصنوعی روف گاردن علاوه بر اینکه باعث زیباسازی فضا میشود باعث ایجاد عایق حرارتی روی سقف و همچنین بالا رفتن عمر سقف ویلا خواهد شد.

چمن مصنوعی برای زمین بازی و ورزشی در ویلا

یکی از کاربرد های جذاب چمن مصنوعی در ویلا، ایجاد زمین بازی و ورزشی مخصوصا چمن مصنوعی فوتبال است. این خیلی خوب است که بتوانید در حیاط ویلا علاوه بر فضای سبز، فضایی برای ورزش هم داشته باشید.

ایجاد یک فضای مفرح در ویلا میتواند حس خوبی را برای شما و اطرافیانتان خلق بکند. در حیاط ویلا میتوان زمین های ورزشی مثل فوتبال، والیبال، تنیس، گلف، بسکتبال را نصب کرد.

فرقی نمیکند که متراژ حیاط چقدر باشد، چرا که در هر فضایی متناسب با متراژ آن میتوان یک زمین ورزشی و بازی را ایجاد کرد. امروزه چمن های مصنوعی تولید میشوند که برای کاربری های تزئینی و ورزشی میتوان از آنها استفاده کرد.

یعنی هم کار زیباسازی حیاط را انجام میدهند و هم اینکه میتوان روی انها بازی و ورزش انجام داد.

چمن مصنوعی ورزشی انواع مختلف و مشخصات متفاوتی دارند. مثلا چمن مصنوعی گلف با چمن مصنوعی مینی فوتبال و یا والیبال متفاوت است.

برخی از چمن ها را هم به عنوان مینی فوتبال میتوان استفاده کرد و هم والیبال.در واقع میتوان یک زمین چمن مصنوعی چند منظوره نصب کرد، که بتوان چندین ورزش را روی آن انجام داد.

چمن مصنوعی مناسب برای ویلا چه ویژگی هایی دارد

برای ویلا انواع مختلفی از چمن های مصنوعی وجود دارد . اما چمن مصنوعی مخصوص ویلا بسته به نوع کاربری متفاوت است. یعنی اینکه چمن مصنوعی را برای ورودی ویلا میخواهید یا تراس و یا مابین سنگ ها استفاده میکنید یا فضای ورزشی. چمن های مصنوعی که برای ورودی ویلا و محل علور مرور افراد و یا اتومبیل استفاده میشود باید دارای تراکم بیشتری به نسبت چمن های تراس و بالکن باشد و یا چمن های مصنوعی ورزشی باید با دوام تر و مستحکم تر از سایر چمن ها باشد. پس باید دقت کنید که چمن مصنوعی را میخواهید برای کدام قسمت استفاده کنید و متناسب با نوع کاربری چمن مناسبش را انتخاب کنید.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی ویلا

ارتفاع همان میزان بلندی الیاف را میگویند. چمن های مصنوعی که برای ویلا استفاده میشوند میتوانند از ۸ تا ۴۵ میلیمتر باشند. در برخی فضا ها نیاز است که ارتفاع مناسب با آن انتخاب شود. مثلا در مابین سنگ ها بسته به اینکه عمق شیار ها چقدر است چمن مصنوعی متناسب با عمق آن انتخاب میشود. فرض کنید که عمق شیار ۱۵ میلیمتر باشد،در اینصورت بهترین گزینه برای مابین سنگ ها چمن های مصنوعی ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر میباشد. و یا اگر چمن مصنوعی را برای محیط های ورزشی ویلا مبهواهید بهتر است از چمن های مصنوعی با ارتفاع بزرگتر از ۱۵ میلیمتر استفاده شود.

تراکم چمن مصنوعی برای ویلا

تراکم چمن مصنوعی به معنی پر بودن الیاف آن است. هر چقدر سرعت بافت الیاف بالاتر برود تراکم نیز بیشتر میشود. بالاتر رفتن تراکم به نرم تر شدن و همچنین بالاتر رفتن عمر چمن مصنوعی کمک میکند. در مکان هایی که تردد زیاد است باید از چمن های با تراکم بالا استفاده کرد. هر چقدر تراکم بالاتر میرود الیاف نیز حالت ایستاده تر میگیرند.

جنس الیاف

جنس الیاف چمن مصنوعی ویلا از پلی اتیلن هستند و به گونه ای ساخته شده اند که در برابر اشعه uv مقاوم و دچار تغییر رنگ نمیشوند. همچنین در زمستان در برابر سرما و یخ زدگی دچار شکستگی نخواهند شد.

قیمت چمن مصنوعی برای ویلا

عوامل مختلفی بر روی قیمت چمن مصنوعی ویلا تاثیرگذار است. ارتفاع الیاف، دیتکس، نوع نخ، تراکم و تعداد لایه های بکینگ از جمله این موارد هستند. علاوه بر قیمت چمن مصنوعی باید هزینه نصب را نیز در نظر گرفت. هزینه نصب برای کاربری های مختلف فرق میکند. شاید در ابتدا برای خرید و نصب چمن مصنوعی هزینه به نسبت بالایی پرداخت کنید ولی در طولانی مدت به بدلیل صرفه جویی در هزینه ها و نگهداری اسان و عمر بالای چمن این هزینه ها جبران خواهد شد. بر

تماس با کارشناسان چمن مصنوعی ویلا

محصولات چمن مصنوعی برای ویلا و قیمت آنها

چمن مصنوعی تزئینی پرتو
(دیدگاه 1 کاربر)

194,000 تومان

چمن مصنوعی فیروزه
(دیدگاه 2 کاربر)

150,000 تومان

انواع چمن مصنوعی مناسب برای ویلا

چمن های مصنوعی ویلا انواع مختلفی دارند که میتوانند برای فضاهای مختلفی از ویلا از انها استفاده کرد. در زیر به برخی از این مدل ها اشاره کرده ایم:

چمن مصنوعی پرتو ۲۵ 

یکی از پرطرفدارترین مدل چمن های مصنوعی میباشد که دارای تراکم بالا و الیاف نرم و منعطفی میباشد. همچنین ایتادگی الیاف آن از دیگر مشخصه های این چمن است.

چمن مصنوعی فیروزه الیاف کوتاه

این مدل چمن به چمن های مصنوعی موکتی معروف هستند. چرا که داری ارتفاع الیاف کوتاه میباشند.تراکم بالا و مقاومت در برابر فشتر و همچنین شستشوی راحت از ویژگی های آن است.

چمن مصنوعی ساره ۱۵

این مدل ظاهری شبیه به پرتو ولی با ارتفاع الیاف کوتاه تر میباشد. تراکم آن بالا و متناسب برای فضاهای با تردد متوسط مانند تراس و بین سنگ و روف گاردن است.

چمن مصنوعی پاییزه چترا ۲۵ تراکم بالای الیاف

این مدل یکی از باتراکم ترین چمن های مصنوعی میباشد که در آن از الیاف زرد رنگ نیز استفاده شده است و همین امر سبب شده که آنرا پاییزه نیز بنامند. این مدل برای مکان های تزیینی و ورزشی در حیاط ویلا میتوان استفاده کرد.

  • چمن مصنوعی 25 میلیمتری ویستا
  • چمن مصنوعی 15 میلیمتری سورن
  • چمن مصنوعی 25 میلیمتری سورن
  • چمن مصنوعی 25 میلیمتری پاپیروس

نصب چمن مصنوعی ویلا

نصب چمن مصنوعی در ویلا با توجه به نوع کاربری آن متفاوت است. مثلا نصب چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی با بین موزاییک و یا باغچه متفاوت خواهد بود. در ادامه توضیح داده ایم که چگونه برای مکان های مختلف باید چمن مصنوعی را نصب کرد.

زیرسازی چمن مصنوعی برای ویلا

فبل از نصب چمن مصنوعی باید ابتدا زیرسازی آن را اماده کرد.چرا که اگر زیرسازی آماده نباشد و یا بخوبی اجرا نشده باشدنمیتوان چمن مصنوعی خوبی را نصب کرد. پس قبل ازنصبچمن مصنوعی حتما باید زیرسازی را بصورت اصولی و دقیق احرا مرد.نوع زیرسازی برای کاربری های مختلف متفاوت است :

زیرسازی زمین ورزشی در حیاط ویلا: میتوان از زیرسازی شنی و یا بتن استفاده کرد. در زیرسازی شنی باید به میزانیکه نیاز است شن تخلیه و صاف شود. سپس بوسیله غلطک آنرا یکدست و محکم کرد. بعد از غلطک لابه ژیوتکستایل را روی انن پهن و سپسچمن مصنوعی را نصب میکنیم.

در زیرسازی بتنی همانطور که از اسم ان مشخص است باید از بتن استفاده کرد. باید دقت شود که بتن یکدست و بدون ناهمواری اجرا شود. شیب بندی در این نوع زیرسازی بسیار حائز اهمیت است.چرا که اگر آب بدرستی از زمین خارج نشود ممکن است باعث جمع شدن آن در روی چمن مصنوعی شده و باعث پوسیدن آن شود.

زیرسازی مابین سنگ: در حالت بین سرامیک و سنگ بهترین روشی که امروزه استفاده میشود، سیمان است. که در بین شیار ها بصورت دوغ آب و یک دست ریخته میشود. دقت کنید که سیمانی که بین شیار ها اجرا میشود باید بصورت یکدست باشد تا بتوان چمن مصنوعی را روی آن چسباند.

از زیرسازی شنی تیز میتوان استفاده کرد اما دردسرهای بیشتر به نسبت زیرسازی بتنی دارد. چرا که ممکن است بعد ازمدتی دچار پستی بلندی شده و یا از بین شیارها جابجا شود.

زیرسازی باغچه : اگر در حیاط ویلا باغچه خاکی دارید نگران نباشید چرا که براحتی روی خاک نیز میتوانید چمن مصنوعی را نصب کنید. خاک را باید بصورت کامل مسطح کرده و تمام علف های هرز را از روی آن هرس کنید. سپس با استفاده از آهک روی آنر بپوشانید تا مجدد رشد نکنند و به چمن مصنوعی آسیب بزنند. بعد از آن یک نوار ۲۰ سانتی متری از ملات سیمان دور تا دور محوطه باغچه میکشید تا بتوان چمن مصنوعی را روی آن چسباند.

نحوه شست و شو، نظافت و نگهداری چمن مصنوعی ویلا

چمن های طبیعی برای نگهداری علاوه بر اینکه زحمت بسیار زیادی دارند، باید هزینه زیادی نیز برای آن صرف کرد. اگر از چمن طبیعی برای ویلا استفاده کرده باشید قطعا با مشکلاتی همچون هرس کری، آبیاری مداوم، کوددهی و سم پاشی مواجه شده اید. اما در مقابلچمن مصنوعی هیچ کدام از این مشکلات را ندارد و همین امر سبب شده که جایگزین چمن های طبیعی شوند.

چمن مصنوعی رشد نمیکند که نیاز به هرس کاری و یا کود دهی باشد و همیشه در تمام فصول سال سبز است. اگر در حیاط ویلا درخت داشته باسید قطعا در فصل های مختلف مخصوصا پاییزممکن است که شاخ و برگ آنها روی چمن مصنوعی بریزد. بهترین روش برای تمیزکاری آنها استفاده از واترجت است و یا اگر چمن مصنوعی خاک گرفته باشد میتوانید با استفاده از شیلنگ آب و فرچه زبر الیاف را شستشو دهید تا مثل روز اول شاداب و سرسبز شوند.برای برداشتن برخی اشغال ها از جاروبرقی نیز میتوان استفاده کرد.

خرید چمن مصنوعی برای ویلا

قبل از خرید چمن مصنوعی برای ویلا باید بدانید که برای کجا میخواهید از آن استفاده کنید. چرا که اگر چمن مصنوعی مناسب را خریداری نکنید ممکن است باعث شود زیبایی فضا را از دست بدهید و یا اینکه عکر چمن مصنوعی را پایین بیاورید. اگر فضای مورد نیاز پرتردد باشد باید از چمن های متراکم با بکینگ قوی استفاده بکنید. تا بر اثر فشار پا و یا تردد اتومبیل دچار شکستگی بکینگ و یا از بین رفتن الیاف نشود.

در برخی مکان ها ممکن است که پوست بدن مستقیم با چمن در ارتباط باشد،در اینگونه موارد باید لطافت و انعطاف چمن را در نظر بگیرید و از چمن هایمت اکم و لطیف استفاده کنید.

برای ساخت زمین های ورزشی نیز چمن های مناسب با آن نیاز است.پس دقت کنید خرید نامناسب و نداشتن اطلاعات کافی میتواند باعث دورریختن پول شما و هزینه های الکی شود. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید اطلاعات خود را راجع به چمن های مصنوعی ویلا بالابرده و همچنین میتوانید از طریق تماس با مشاوران ما این اطلاعات را به طور کامل بدست آورده تا بتوانید انتخابی مطمئن و صحیح داشته باشید.

سوالات متداول برای انتخاب و خرید چمن مصنوعی ویلا

چمن مصنوعی مناسب برای ویلا کدام است؟

چمن مصنوعی برای ویلا انواع مختلفی دارد. ابتدا باید بدانید که چمن مصنوعی را برای چه کاری میخواهید استفاده کنید. مثلا چمن مصنوعی برای بین سنگ با چمن های ورزشی میتواند فرق داشته باشد.

مزایای نصب چمن مصنوعی در ویلا کدام است؟

همیشه سرسبز بودن، کاهش مصرف آب، نیاز نداشتن به ابیاری و کوددهی، هزینه نگهداری کم

کاربردهای مختلف چمن مصنوعی برای ویلا چه مواردی هستند؟

  • نصب زمین چمن مصنوعی ورزشی چند منظوره
  • چمن مصنوعی تراس و بالکن
  • چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک
  • چمن مصنوعی روف گاردن
  • چمن مصنوعی حاشیه استخر

آیا استفاده از چمن مصنوعی ورزشی در زمین بازی ویلا پیشنهاد می شود؟

خیر. چمن های مصنوعی فوتبالی نیاز به مواد پرکننده مانند سیلیس و گرانول دارد و این مواد برای زمین های کوچک ویلایی توصیه نمیشود. به جای آن میتوان از چمن های متراکم چندمنظوره استفاده کرد

آیا در مناطق سردسیر و گرمسیر چمن مصنوعی جوابگو است؟

بله جنس چمن های مصنوعی به گونه ای است که هم در مناطق گرمسیر وهم سردسیر میتوان از آنها استفاده کرد. اما ممکن است طول عمر انها در مناطق مختلف کمی فرق داشته باشد.

آیا چمن مصنوعی برای ویلا در کنار باربیکیو و آتش خطرناک است؟

خیر خطری ندارد. زیرا چمن های مصنوعی که ما میفروشیم خود اتفا هستند و اگر زغال هم روی آنها بیفتد نهایتا همان قسمت ذوب میشود و دچار اتش سوزی نخواهد شد.

مزایای افراچمن و نمونه کارها

فروش حضوری و اینترنتی چمن مصنوعی با بهترین قیمت در شرکت افراچمن

مشاوران تیم افرا چمن با چندین سال تحربه در زمینه نصب و فروش انواع چمن های مصنوعی همه روزه در خدمت شما عزیزان هستند تا به سوالاتتان پاسخ دهند. توصیه میکنیم قبل از خرید اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

گارانتی نصب و دوام چمن مصنوعی در ویلا

استانداردهایی که چمن های مصنوعی ویلای افراچمن دارند

چمن مصنوعی برای ویلا
چمن مصنوعی برای ویلا
چمن مصنوعی برای ویلا
چمن مصنوعی برای ویلا

نمونه کارهای چمن مصنوعی برای ویلا

مشتریان افراچمن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا