خرید چمن مصنوعی در رشت

فروش چمن مصنوعی در رشت با افراچمن.

چمن مصنوعی در رشت

شهر زیبایی رشت، مرکز استان گیلان در ارتفاعات البرز و دریاچه خزر قرار دارد. این شهر دارای آب و هوای گرم و شرجی در روزهای تابستان و سرد و مرطوب در روزهای زمستان می باشد. آب و هوای مدیترانه ای این شهر همواره گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.

این منطقه همواره سرسبزی و طبیعت منحصر به فردی را دارد. کاهش ذخایر آبی و سفره های زیر زمینی در سال های اخیر در کشور باعث شده است رشد گیاهان طبیعی در این منطقه با مشکل جدی مواجه شود.

با توجه به قیمت چمن مصنوعی، استفاده از چمن مصنوعی جایگزین بسیار خوبی برای چمن طبیعی در این منطقه می باشد. چمن مصنوعی از الیافت مصنوعی پلیمری بر روی لایه ای زهکشی شده تشکیل شده است که شباهت زیاد به چمن طبیعی دارد به طوری که از فاصله چند متری قابل تشخیص نمی باشند.

 نوع بافت خاک شهر رشت، و کمبود آب و همچنین نداشتن سیستم صحیح دفع زباله در این منطقه مردم را به استفاده از چمن مصنوعی در این شهر ترغیب کرده است. در حالت کلی چمن مصنوعی حلال مشکلات سرسبزی فضا در مناطق سرد و گرم و یا مناطقی که با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می کنند در سرتاسر جهان می باشد.

مجموعه افرا چمن با کارشناسان مجرب در زمینه خرید و یا مشاوره نصب چمن مصنوعی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهر زیبای رشت می باشد.

انوع چمن مصنوعی در رشت

چمن مصنوعی انواع مختلفی دارد و بر اساس جنس و نوع الیافت به کار رفته در آن، تراکم، ارتفاع الیافت، شکل ظاهری متفاوت می باشند.

از نظر کاربرد این چمن ها یا برای مصارف تزئینی و یا زمین های ورزشی استفاده می شوند.

چمن مصنوعی تزئینی برای مفروش کردن بالکن، تراس، پشت بام و یا تزئین دیوار و یا دیزاین خونه در مکان های متفاوت مثل راه پله استفاده می شود.

چمن ورزشی هم در سالن های فوتبال و فوتسال و ورزشگاهای حرفه ای استفاده می شود. خصوصیت بارزی که باعث شده است استفاده از چمن مصنوعی در مکان های ورزشی و محل بازی کودکان افزایش یابد ضربه گیر بودن و نرمی این الیافت پلیمری سبز می باشد ویا چمن مصنوعی از تبعات برخورد فیزیکی جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در رشت

افرا چمن در این مقاله مزایای چمن مصنوعی و تفاوت آن را با چمن طبیعی در شهر رشت بررسی میکند و شما با نگاهی متفاوت و کاربردی برای خرید چمن مصنوعی آشنا می کند.

نگهداری چمن طبیعی کاری بسیار زمانبر و هزینه بر می باشد و شما آنرا نمی توانیم آنرا با خیال راحت رها کنید. چمن طبیعی برای زنده ماندن و حفظ طراوت و تازگی خود نیاز به هرس کردن، کودپاشی، آبیاری و غیره دارد. این کارها به نوبه خود از نظر اقتصادی نیاز به صرف هزینه های کلان دارد و در طی آن ممکن است در اثر زدن آفت کل زحمات شما به باد رود و چمن طبیعی شما دارای آسیب دیدگی شود.. اما در مقابل استفاده از چمن مصنوعی نیاز مراقبت و نگهداری خاصی ندارد و شاید شما تنها هزینه ای که میکنید فقط برای خریدن این الیافت مصنوعی است.

چمن مصنوعی در مقابل آفتاب داغ تابستان شهر رشت بسیار مقاوم می باشد و این الیافت برعکس الیافت طبیعی در برابر اشعه مضر فرابنفش دچار زردی و پژمردگی نمی شوند و در برابرآن ماندگاری بالایی دارند.

چمن مصنوعی هیچ گونه مواد شیمیایی در بافت خود ندارد به همین دلیل هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای انسان ایجاد نمی کنند همچنین این الیافت سبز دارای ثبات رنگ می باشند.

وجود زهکشی مرتب و زیاد در لایه زیرین که این الیافت بر آنها بافته شده است باعث می شود در صورت ریختن آب بر روی آن ها و یا در روزهای برفی و بارانی زمستان آب براحتی از زیر این الیافت پلاستیکی خارج شود. این الیافت نرم و منعطف پذیر، در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند و دچار پوسیدگی نمی شوند.

الیافت مصنوعی سبز در هر مکانی که فکرش را کنید قابل نصب و اجرا می باشد. استفاده از این الیافت پلیمری مصنوعی تحول عظیم ومدرن در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل و اماکن عمومی و تجاری ایجاد کرده است.

 چمن های طبیعی مکانی برای تجمع حشرات ریز و موزی هستند و مرتب باید سم پاشی شوند ولی در مقابل آن چمن مصنوعی مستعد آفت زدن و حشره زدن نمی باشد و با خیالی راحت می توانیم از آن برای دکوراسیون منزل و مکان های مختلف استفاده کرد.

قیمت چمن مصنوعی در رشت

قیمت چمن مصنوعی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برند و نوع کشور سازنده چمن مصنوعی از عوامل تعیین کننده قیمت این الیافت مصنوعی هستند. از عوامل دیگر جنس چمن، تراکم الیافت و ارتفاع این الیافت، وزن آن ها می باشند. برای مسیرهای پر رفت و آمد و مکان هایی که در معرض مستقیم رطوبت و نور خورشید الیافتی با بهترین مواد اولیه انتخاب کنید. محصولات موجود در وبسایت مجموعه افرا چمن از بهترین متریال با ماندگاری بالا برای کاربردهای محتلف قابل مشاهده هستند.

خرید چمن مصنوعی در رشت

برای خرید بهترین نوع چمن مصنوعی و با کیفیتی درجه یک و ارزان در شهر رشت استان گیلان کافی است به مجموعه افرا چمن اعتماد کنید و برای راهنمایی در خرید بر اساس سلیقه و کاربرد و بودجه ای که دارید با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید. شما می توانید خرید خود را در وبسایت این مجموعه بصورت آنلاین و یا بصورت تلفنی ثبت کنید.

نگهداری چمن مصنوعی در رشت

نگهداری چمن مصنوعی بسیار ساده و آسان می باشد. در صورت وجود آشغال بر روی آن می توانید از جارو برقی یا دستی نرم استفاده کنید. توصیه می شود در روزهای گرم تابستان و در ساعات اوج تابش خورشید چمن را آبپاشی کنید. درصورت وجود مواد شیمیایی برای شست وشوی می توان از آب استفاده کنید. در صورت لزوم از شوینده ملایم استفاده کنید. در صورت وجود برف، این دان های سفید را توسط پاروهای پلاستیکی تمیز کنید. در روزهای گرم از قرار کردن وسایل جاذب گرما بر روی چمن خود داری کنید.

نصب چمن مصنوعی در رشت

برای اندازه گیری مساحت زمین یا مکان مورد نظر برای نصب چمن کافی است طول و عرض مساحت مورد نظر را اندازه گیری کنید. توجه شود عرض جمن های مصنوعی 2 یا 4 متری در طول های 15 یا متری می باشد 25 می باشند. نصب چمن مصنوعی برای مکان های کوچک بسیار آسان است و شما با استفاده از مطالب آموزشی موجود در سایت افرا چمن می توانید نصب را براحتی انجام دهد. اگر زمین مورد نظر شما دارای انحنا می باشد و یا برای نصب چمن در مکان های بزرگتر می توانید از نصاب های چمن مصنوعی کمک بگیرید. در هنگام نصب توجه کنید زمین شیب لازم را برای خروج آب از حفره های کفپوش چمن داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا