خرید چمن مصنوعی در کرمان

فروش چمن مصنوعی در کرمان با افراچمن.

 چمن مصنوعی در کرمان

شهر تاریخی کرمان جز مناطق گرم وخشک در جنوب شرق ایران محسوب می شود. به علت آب و هوای آن دارای مراتع طبیعی زیادی نمی باشد که آن هم در سال های اخیر مورد چرای بی رویه دام قرار گرفته است. در این شهر مجموع بارندگی سالیانه بسیار کم می باشد. از طرفی کمبود آب در این استان وجود فضای سرسبز و گونه های گیاهی را به مخاطره انداخته است. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در این دوره استفاده از چمن مصنوعی تزئینی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. استفاده از این الیافت سبز مصنوعی در زندگی شهری و مدرن تا حد زیادی به صرف جویی در مصرف آب کمک شایانی می کند. کرمانی های عزیزی که از بودن در فضای سبز بسیار لذت می برند اما به دلیل مشکلات ذکر شده نمی توانند از چمن طبیعی استفاده کنند می توانند چمن مصنوعی سبز را جایگزین چمن طبیعی کنند. افرا چمن با سابقه فعالیت طولانی در فروش و نصب چمن مصنوعی در کنار شما مردم عزیز کرمان قرار دارد و اطلاعات لازم را برای خرید چمن مصنوعی با کیفیت در اختیار شما کرمانی های عزیز قرار می دهد.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در کرمان

امروزه استفاده از چمن مصنوعی بجای چمن طبیعی به طور گسترده ای روبه افزایش است. یکی از محبوب ترین مزایای استفاده از چمن مصنوعی نگهداری آسان آن می باشد. این نوع الیافت مصنوعی برعکس الیافت طبیعی چمن نیاز به صرف پول، زمان و توجه ندارند و بیماری زا نمی باشند. چمن مصنوعی آفت و علف هرزه ندارد. در واقع در این الیافت مصنوعی لایه ژئوتکستایل ضد رویش برای آفت ها و علف های هرزه می باشد.

چمن مصنوعی خاصیت تخلیه آب را دارد. این محصول با زهکشی ها تعبیه شده در لایه زیرین آن، در هنگام بارندگی و یا شست و شوی آب را در خود نگه نمی دارد.

جنس به کار رفته در الیافت چمن مصنوعی در برابر نور خورشید و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. با استفاده از چمن مصنوعی مکانی همیشه سرسبز خواهید داشت.

با مصرف چمن مصنوعی بجای چمن طبیعی ازهزینه های هنگفت مصرف آب راحت می شوید. این الیافت برای زنده ماندن نیاز به آب و نور ندارند. و شما فقط یکبار هزینه برای خرید آن می کنید. چمن های مصنوعی نیاز هزینه جانبی دیگری ندارند و سالیان سال می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین این الیافت سبز در هر مکانی قابل نصب و اجرا هستند. از مزایای دیگر چمن مصنوعی کاهش آلودگی هوا است. این الیافت دارای هیج گونه مواد شیمیایی نیستند و برای زنده ماندن نیاز به کود دهی و سم پاشی ندارند.

استفاده از چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری طولانی مدت با سوددهی بالا می باشد و همه جوره در هزینه های خود صرف جویی می کنید.

کاهش صدمات ناشی از برخورد فیزیکی و جراحت ورزشکاران و یا کودکان از مزایای دیگر استفاده از چم مصنوعی می باشد. ای امر به دلیل ضربه گیر بودن چمن مصنوعی می باشد. این الیافت نرمو بسیار منعطف پذیر می باشند.

کاربرد چمن مصنوعی در کرمان

کاربرد چمن مصنوعی در حوزه ورزشی و تزئینی بسیار وسیع و گسترده می باشد. چمن مصنوعی تزئینی در مکان های عمومی و پارک ها، اماکن تجاری و تفریحی، پارک ها، رستوران ها، مهدکودک ها، تراس،بالکن، کفپوش حیاط، بین موزاییک،تزئین دیوار، ، دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان به کار می رود. در شهر کرمان اکثر مردم علاقه دارند شب ها در پشت بام بخوابند. مفروش کردن این مکان یک پدیده بکر برای خیره شدن به آسمان در دل شب این شهر کویری است.

چمن مصنوعی ورزشی هم در سالن های ورزشی، فوتبال، فوتسال و غیره استفاده می شود

چمن مصنوعی در هر مکانی قابلیت پیاده سازی دارد. شما کرمانی های عزیز می توانید ایده های استفاده از چمن مصنوعی را در دکوراسیون داخلی و خارجی محل زندگیتان با مجموعه افرا چمن به اشتراک بگذارید.

مراقبت از چمن مصنوعی و سرد کردن آنها در هوای گرم در کرمان

استفاده از چمن مصنوعی در کرمان در سال های اخیر بسار ترند شده است. این الیافت سبز مصنوعی بسیار مقاوم و دارای ماندگار هستند.از طرفی شهر توریستی و تاریخی کرمان دارای تابستان گرم و داغی می باشد. رعایت یک سری نکات آموزشی در رابطه با نگهداری چمن مصنوعی موجب افزایش طول عمر این الیافت مصنوعی می گردد.

در تابستان و در روزهای خیلی گرم توصیه می شود روی چمن های مصنوعی را آبپاشی کنید. و یا همچنین می توانید اگر چمن شما در متراژ کم قرار دارد روی آنرا بپوشانید.

سعی کنید در مناطقی که در معرض مستقیم نور خورشید هستند از چمنی با رنگ روشن استفاده کنید و از قرار دادن وسایل فلزی و جاذب گرما بر روی این الیافت سبز خودداری کنید.

سعی کنید از چمنی با کیفیت و جنسی درجه یک برای منطقه گرم و خشک استفاده کنید. چمن از چنس پلی اتیلن چمنی مقاوم در برابر اشعه مضر uv خورشید می باشد.

قیمت چمن مصنوعی در کرمان

موضوع مهم در خرید چمن، توجه به قیمت آن متناسب با کیفیت آن می باشد. برای تشخیص این موضوع نیاز است بدانیم چه عواملی بر روی قیمت چمن تاثیر می گذارند. نکته قابل توجه این است که هزینه چمن به متر مربع محاسبه می شود.

نوع و کیفیت چمن فاکتور بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه کرد. چمن مصنوعی از الیافت سنتزی و پلیمری مثل نایلون یا پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن تشکیل شده اند. در این میان الیافت پلی اتیلن مناسب مناطق گرمسیری و ظاهری شبیه تر به چمن مصنوعی دارد. الیافتی از این جنس بسیار نرم و منعطف پذیر می باشند و کاربردی تزئینی و ورزشی دارند.

مردم عزیز شهر کرمان باید توجه کنند که چمن را متناسب با منطقه آب و هوایی خود انتخاب کنند. از فاکتور های دیگری که بر روی قیمت تاثیر می گذارد، تراکم، ارتاع الیافت، وزن چمن و برند تولیدکننده چمن می باشد.

خرید چمن مصنوعی تزئینی در کرمان

 تمامی محصولات موجود مجموعه افرا چمن در وبسایت این مجموعه با بهترین متریال و کیفیت قرار دارد. این مجموعه با تضمین کیفیت محصولات برای تمامی سلایق و کاربردهای متفاوت در کنار مردم عزیز کرمان قرار دارد. هدف مجموعه افرا چمن با تضمین قیمت و کیفیت جلب رضایت مشتریان می باشد. شما برای خرید چمن مصنوعی تزئینی از مجموعه افرا چمن کافی است با کارشناسان مجرب این مجموعه توسط تلف های موجود در سایت در تماس باشید و یا می توانید برای خرید از وبسایت مجموعه ثبت سفارش دهید.

خرید چمن مصنوعی ورزشی در کرمان

افرا چمن در کرمان با نصب چمن منعطف و نرم با ضربه گیری عالی از بهترین متریال و مواد در کنار دوستداران ورزش قرار دارد. برای خرید کافی است با مشاوران این مجموعه در تماس باشید و یا در وبسایت این مجموعه خرید خود نهایی کنید.

نصب چمن مصنوعی در کرمان

 در نصب چمن مصنوعی زیر سازی کار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به دلیل اینکه با یک زیر سازی خوب در هنگام ترمیم چمن مصنوعی، نیاز به هزینه های گزاف ندارید. نصب چمن مصنوعی در ابعاد کوچک که سطح سخت مثل موزاییک، سیمان یا سنگ دارند نیاز به زیر سازی خاصی ندارد.و یهتر است چمن را مثل موکت روی سطح پهن کنید تا در صورت لزوم بتوانید آنرا جمع کنید. و برای نصب چمن در مکان های که پرتی و انحنا دارند و یا زیم های بزرگتر می توانید از یک نصاب کمک بگیرید. کارشناسان مجموعه افرا چمن آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه نصب و اجرای چمن می باشند. توصیه می شود در مکان هایی که رفت و آمد زیاد می باشد از چمنی با کیفیت خوب و مقاوم استفاده کنید.

شست و شوی و روش های نگهداری چمن مصنوعی در کرمان

برای جمع آوری آشغال و یا شاخ و برگ ها بر روی چمن مصنوعی بهتر است از جارو باغبانی و یا در صورت لزوم جاروبرقی استفاده کنید. هر چند وقت یک بار الیافت چمن مصنوعی را شانه کنید. و در صورت مشاهده لکه بر روی چمن بهترین شوینده آب است. در صورت بارش برف، از پاروهای پلاستیکی استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا