چمن مصنوعی ارزان

وقتی صحبت از چمن مصنوعی می شود، بسیاری از افراد تمایل دارند که این محصول زیبا را برای محوطه سازی و زیباتر کردن محیط اطراف خود سفارش دهند، اما با توجه به این موضوع که بودجه آنها محدود است به دنبال چمن مصنوعی ارزان هستند. در نتیجه جای تعجب نیست که شاهد سوالاتی نظیر این باشیم که چمن مصنوعی ارزان را از کجا تهیه کنیم و یا اینکه چه فاکتورهایی بر قیمت چمن مصنوعی اثر می گذارند! در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم و شما را راهنمایی کنیم که چگونه قیمت چمن مصنوعی را پایین بیاورید!

چه فاکتورهایی بر قیمت چمن مصنوعی اثر می گذارند؟

وقتی می خواهید اقدام به خرید چمن مصنوعی کنید، باید بدانید فاکتورهای مختلفی وجود دارند که سبب می شوند قیمت چمن مصنوعی بیشتر شود. در ادامه این موارد را معرفی می کنیم.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی

شاید بتوان گفت یکی از فاکتورهای مهمی که می تواند بر قیمت چمن مصنوعی اثر بگذارد، ارتفاع الیاف چمن مصنوعی است. به طور کلی ارتفاع الیاف چمن مصنوعی از 8 و یا 10 میلی متر شروع می شود ( این کمترین ارتفاعی است که الیاف چمن مصنوعی می توانند داشته باشند و در چمن مصنوعی تزئینی مشاهده می شود) و می تواند به 50 تا 55 میلی متر برسد. هر چقدر که ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد، قیمت چمن مصنوعی بالاتر خواهد بود. در نتیجه اگر به دنبال چمن مصنوعی ارزان هستید، باید به ارتفاع الیاف توجه داشته باشید و چمن مصنوعی خود را از بین چمن هایی با ارتفاع الیاف کوتاه انتخاب نمایید.

لایه زیرین چمن مصنوعی

یکی دیگر از فاکتورهایی که می تواند بر قیمت چمن مصنوعی اثر بگذارد و آن را بالا ببرد بکینگ چمن مصنوعی است. بکینیگ به لایه زیرین چمن مصنوعی گفته می شود. این قسمت نقش بسیار مهمی در استقامت چمن مصنوعی باشد. توصیه می شود اگر می خواهید چمن مصنوعی خود را برای مکان های پر تردد سفارش دهید، چمن مصنوعی را سفارش دهید که دو لایه و یا سه لایه باشد ( یعنی لایه زیرین آن دو لایه و یا سه لایه باشد). در نتیجه، اگر بودجه شما محدود است و به دنبال چمن مصنوعی ارزان هستید، باید چمنی را سفارش دهید که بکینگ و یا لایه زیرین آن یک لایه است. این موضوع به شما کمک می کند تا از قیمت چمن مصنوعی بکاهید و این امر برای کسانی که بودجه محدودی دارند اهمیت زیادی دارد.

تراکم چمن مصنوعی

بدون شک وقتی می خواهید برای خرید چمن مصنوعی اقدام کنید، حتما در این مورد شنیده اید که از شما سوال کنند چمن مصنوعی با تراکم بالا می خواهید یا خیر! بهتر است بدانید هر چقدر تراکم الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر فشار و کوبش افزایش پیدا کند. در نتیجه، یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید چمن مصنوعی برای اماکن پر تردد باید مد نظر داشته باشید، تراکم بالاست! برای مثال چمن مصنوعی ورزشی نیاز به تراکم بالا دارد.

تراکم بالا بدین معناست که سطوح کمتری از چمن مصنوعی الیاف بیشتری به کار رفته اند و همین امر قدرت چمن مصنوعی را در برابر فشار و کوبش بالا می برد. با این وجود، اگر شما به دنبال چمن مصنوعی ارزان هستید، باید چمنی را سفارش دهید که تراکم آن بالا نباشد.

چمن مصنوعی ایرانی و یا خارجی؟

بسیاری از چمن های مصنوعی هستند که از خارج از کشور وارد می شوند. در نتیجه جای تعجب نیست که نوسانات ارزی بر قیمت این چمن ها اثر بگذارند و در صورتی که ارز افزایش پیدا کند، قیمت این چمن ها نیز بالا رود. اما امروزه، ایران در زمینه تولید چمن مصنوعی پیشرفت های چشمگیری داشته است و محصولاتی مشابه به نمونه های خارجی تولید می کند. با توجه به این موضوع که این محصولات داخل ایران تولید می شوند، قیمت آنها در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار ارزان تر است. در نتیجه، اگر شما به دنبال چمن مصنوعی ارزان هستید، می توانید چمن مورد نظر خود را از چمن های متنوع ایرانی انتخاب کنید.

راهکارهای دیگر برای خرید چمن مصنوعی ارزان

تا بدینجا به موارد اشاره کردیم که شما می توانید با در نظر گرفتن آنها از قیمت چمن مصنوعی بکاهید. اما هنوز موارد دیگری وجود دارند که به شما کمک می کنند بودجه خود را بهتر مدیریت کنید. این موارد به شرح زیرند:

  • بهتر است خرید چمن مصنوعی را به زمان های شلوغ سال مانند نزدیک عید نوروز و یا تعطیلات رسمی موکول نکنید. تخفیف های فصلی بهترین زمان برای خرید چمن مصنوعی هستند.
  • برای خرید چمن مصنوعی ارزان، وقتی در سایت ها به دنبال چمن هستید، فیلتر قیمت را انتخاب کنید و با وارد کردن قیمت مورد نظر چمن هایی را که به بودجه شما نزدیک هستند ببینید و در صورت نیاز سفارش دهید. هرگز تمامی چمن ها را با تمامی قیمت ها نبینید. زیرا ممکن است که چمن های گران قیمت بر نظر شما اثر بگذارند و دیگر نتوانید چمن مصنوعی ارزان سفارش دهید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم شما را با راهکارهای خرید چمن مصنوعی ارزان آشنا کنیم. همانطور که گفتیم ارتفاع الیاف، تراکم چمن مصنوعی و لایه زیرین چمن مصنوعی بر قیمت آن اثر می گذارند. اگر به دنبال چمن مصنوعی ارزان هستید، بهتر است چمنی را سفارش دهید که ارتفاع الیاف آن کوتاه است و متراکم نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا