چمن مصنوعی در کرمانشاه

فروش انواع چمن مصنوعی در کرمانشاه با افراچمن.

چمن مصنوعی در کرمانشاه

کرمانشاه با آب و هوای معتدل کوهستانی، از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران با جاذب های گردشگری زیادی می باشد. کرمانشاه در سال های اخیر از یک طرف با خشکسالی بی سابقه و از طرفی دیگر با وقوع سیل ویران گر و آبگرفتگی خیابان ها و معابر روبرو بوده است. در برخی مناطق این شهر با فرونشست زمین در دشت‌ ها مواجه شده است. و همین امر موجب کاهش کاشت گونه های گیاهی و سرسبز در این شهر توریستی و گردشگری شده است. اما خوشبختانه استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در سال های اخیر در این استان روبه افزایش است. دقت شود کرمانشاه عزیز در هنگام خرید چمن مصنوعی علاوه بر کیفیت بالا باید به دلیل بارش شدید در این استان به خاصیت زهکشی مناسب چمن هم دقت ویژه ای داشته باشند. شما می توانید با اعتماد کامل به مجموعه افرا چمن چمنی با کیفیت و مناسب شرایط اب و هوایی منطقه ای خود تهیه کنید. مجموعه افرا چمن با سابقه طولانی در نصب و اجرای چمن مصنوعی و با پروژه های زیاد و موفق موجود در سایت این مجموعه آماده خدمت رسانی به مردم شریف و غیور کرمانشاه عزیزمان می باشد.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در کرمانشاه

اولین مزیت که هر گیاهی چه طبیعی و چه مصنوعی به فضا میدهد ایجاد نشاط و انرژی است و شاید آرامش روح روان برای انسان باید در هر چیزی در الویت قرار بگیرد. با توجه به تغییرات آب و هوایی شهر کرمانشاه و محتمل بودن مخاطرات طبیعی در آن رشد و پرورش گیاهان طبیعی با مشکل مواجه شود در این حالت خرید چمن مصنوعی زیبایی همیشگی را به شما هدیه می دهد. علاوه بر آن تغییرات آب و هوایی تاثیر مستقیمی روی ظاهر چمن مصنوعی ندارد.

 همچنین چمن مصنوعی تاثیر مثبت و بسزایی در بهبود خشکسالی دارد. کمبود آب و تهدید خشکسالی یک دغدغه زیست محیطی است. چمن مصنوعی سبز نیاز به آبیاری ندارد و گزینه بسیار مؤثری برای صرفه جویی در مصرف آب است. در سال های اخیر شهرداری ها برای فضاسازی و زیبا سازی محیط چمن مصنوعی را جایگزین معقول چمن طبیعی میدادند و در محوطه های پارک، زمین های تفریحی و معابر عمومی استفاده می کنند.

چمن مصنوعی طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها را شامل می شود و مناسب برای محیط های سر پوشیده که نیاز به نور خورشید ندارند. این الیافت سبز مصنوعی فاقد آلرژی می باشند و دارای نگهداریی بسیار آسانی می باشند.

کرمانشاهی های عزیز با توجه به منطقه آب و هوایی که دارند باید چمنی را انتخاب کنندکه دارای زهکشی مناسب در لایه زیرین چمن باشد. منظورمان از زهکشی، سوراخ هایی است که زیر چمن مصنوعی قرار دارد. زهکشی هایی که در لایه زیرین چمن مصنوعی قراردارند به خروج آب از چمن کمک شایانی میکنند. توجه شود زمینی که می خواهید چمن در آن نصب کنید دارای یک شیب ملایمی باشد که آب راحتر از آن خارج شود. همچنین مقاوم بودن چمن در برابر اشعه مضر uv بسیار مهم می باشد . چمن خریداری شده باید کیفیت بسیار بالایی در مواد اولیه الیافت سبز خود داشته باشد تا در برابر نور خورشید تغیر رنگ ندهد. مجموعه افرا چمن در کنار شما عزیزان کرمانشاهی همیشه قرار دارد تا بتوانید با کسب اطلاع کافی بهترین نوع چمن را با کیفیت بالا انتخاب کنید.

چمن مصنوعی خوب باید غیر قابل اشتعال باشد و در برابر سوراخ شدن مقاوم باشد. مجموعه افرا چمن توصیه می کند به هیچ عنوان چمن بی کیفیت تهیه نکنید چون فقط پول خود را هدر می دهید. چمن های بی کیفیت ظاهری طبیعی ندارند و از پلاستیک های درجه دوم و یا سوم ساخته می شوند و خیلی زود تخریب می شوند و بافت اولیه خود را از دست می دهند.

چمن مصنوعی نیازی به هرس کردن و آبیاری ندارد شما علاوه بر صرف جویی در وقت و انرژی می توانید پول هایتان را پس انداز کنید. به مجموعه افرا چمن اعتماد کنید و بهترین انتخاب را با گارانتی محصولات با خیالی آسوده تجربه کنید.

کاربردهای چمن مصنوعی در کرمانشاه

چمن مصنوعی را در مکان های مختلفمی توان به کار برد و در واقه یکی از مزیت ها و برتری های نسبت به چمن طبیعی همین گزینه است و باب سلیقه شما در هر مکانی کاربرد دارد. چمن مصنوعی در دو نوع تزئینی و ورزشی کاربرد دارد. چمن ورزشیدر سالن های ورزشی و محیط های ورزشی، و چمن مصنوعی تزئینی با توجه به اسمش برای مصارف تزئینی و دکوراسیون به کار می رود. چمن مصنوعی تزئینی برای در مکان های مختلفی مثل: بالکن و تراس، حیاط، روف گاردن و یا پشت بام، بین سنگ ها و موزاییک، باغ ها و تالارها، ورودی مکان های تجاری و مسکونی، محیط کار و… کاربرد دارد.

مراقبت از چمن مصنوعی و سرد کردن آنها در هوای گرم در کرمانشاه

چمن مصنوعی با کیفیت در برابر گرما و تابش مستقیم اشعه فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد. اما برای ماندگاری و طول عمر بیشتر مجموعه افرا چمن توصیه می کند در روزهای خیلی گرم و داغ کرمانشاه برای مراقبت بهتر از چمن مصنوعی نکات اصولی رعایت شود. مثلا آب پاشی به چمن مصنوعی در روزهای گرم و داغ تابستان کرمانشاه به خنک نگه داشتن آنها کمک شایانی میکند. از قرار دادن وسایل تزئینی فلزی و جاذب گرما بر روی چمن خودداری کنید. چمن مصنوعی از جنس الیافت پلاستیکی پلی اتیلن گرمای کمتری را به خود جذب می کنند.

مراقبت از چمن مصنوعی در روزهای سرد زمستان در کرمانشاه

کرمانشاه به دلیل شدت بارش باران و تگرگ همیشه در معرض سیل قرار دارد. بهتر از است در این استان از چمن مصنوعی با الیافت بسیارمقاوم و با زهکشی های مناسب در لایه های بکینگ استفاده شود تا آب براحتی از آنها خارج شود. در روزهای برفی از وسایل تیزو برنده برای پارو برف استفاده نکنید. بهتر است از پاروهای پلاستیکی استفاده کنید که از سوراخ شدن و پارگی چمن جلوگیری کنید.

شست و شوی چمن مصنوعی در کرمانشاه

شست و شوی و نگهداری چمن مصنوعی در مقابل چمن طبیعی بسیار آسان و کم هزینه می باشد. برای تمیز کردن آشغال ها روی چمن مصنوعی می توانید از چاروبرقی و یا جاروهای دستی. استفاده کنید. و برای شست و شوی چمن نیز بهترین شوینده آب است. در صورت ریختن مواد شیمایی بر روی چمن میتوانید از شوینده های ملایم همراه آب استفاده کنید.

خرید چمن مصنوعی ارزان و اقتصادی در کرمانشاه

عوامل مختلفی بر روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر میگذارد. از جمله این عوامل می توان به جنس مواد اولیه الیافت بکار رفته در چمن، پر بودن و یا خالی بودن این الیافت و یا همان تراکم الیافت اشاره کرد. ارتفاع این الیافت سبز هم در قیمت چمن مصنوعی بی تاثیر نیست. در واقع چمنی با ارتفاع الیافت بلندتر و البته جنس یکسان قیمت بالاتری دارد. اما همیشه گران بودن چمن مصنوعی دلیل بر کیفیت بالای چمن نمی باشد. قیمت چمن همیشه باید متناسب با نوع و کیفیت آن باشد. در اینجا اعتماد به یک مجموعه و یا شرکت معتبر کمک شایانی به انتخاب شمامی کند. مجموعه افرا چمن با کاردی مجرب و حرفه ای و با سابقه ای طولانی در فروش و نصب چمن مصنوعی همراه شما عزیزان قرار دارد. تمامی محصولات افرا چمن با بالاترین کیفیت و با بهترین متریال و مواد اولیه در سایت این فروشگاه این مجموعه موجود می باشند. با اعتماد به این مجموعه می توانید محصول مورد نظر خود را با کمتریت قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه این مجموعه خریداری کنید. برای خرید می توانید با مشاوران ما از طریق شماره های تماس موجود در سایت در ارتباط باشید و یا از سایت بصورت مستقیم خریداری کنید. هدف مجموعه افرا چمن جلب رضایت و دائمی بودن مشتری می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فروش: 09127641906
Scroll to Top
اسکرول به بالا